تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی رمزینکس

رمزینکس از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که در‌عین‌حال بیشترین تعداد رمزارزها را هم به خود اختصاص داده. خرید و فروش در این صرافی تفاوت چندانی با دیگر صرافی‌ها ندارد. درادامه به آموزش نحوه خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین معتبر رمزینکس پرداخته‌ایم.

صرافی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای هر کاربری این ویژگی‌های می‌تواند مقداری متفاوت باشد. بهتر است از قبل شروع به کار با صرافی، سؤالات زیر را در ذهنتان مرور کنید:

مسئول اصلی این صرافی چه کسی است؟ چقدر در بازار ارزهای دیجیتال نفوذ و شهرت دارد؟ نظر کارشناسان و وب‌سایت‌های حوزه ارزهای دیجیتال درخصوص صرافی چیست؟ تنوع ارزهای دیجیتال پوشش‌داده‌شده چقدر است؟ پشتیبانی از مشتریان در چه سطحی است؟ چه خدماتی و مزیت‌هایی ارائه می‌دهند؟ آیا اپلیکیشن موبایل دارد یا خیر؟ میزان کارمزد چقدر است؟ حجم معاملاتی در چه سطحی است؟ چرا رمزینکس؟

قبل از پرداختن به نحوه خرید ارز دیجیتال از رمزینکس، بد نیست نگاهی به مهم‌ترین مزایای این صرافی ارز دیجیتال بیندازیم:

رمزینکس بازاری همتا‌به‌همتا برای خرید و فروش رمزارزها است. در این بازار دیگر از واسطه خبری نیست و کاربران به‌طور مستقیم با یکدیگر وارد معامله می‌شوند و خودشان قیمت رمزارزها را متأثر از قیمت جهانی تعیین می‌کنند. صرافی ایرانی رمزینکس به دور از هرگونه تحریم قرار داد. امنیت در رمزینکس با رعایت جدیدترین و پیشرفته‌ترین پروتکل‌های امنیتی برقرار شده است. تمامی دارایی‌های شما در رمزینکس به‌صورت سرد نگه‌داری می‌شود که امنیت را دوچندان می‌کند. کاربران در رمزینکس به اپلیکیشنی جامع و همه‌کاره دسترسی دارند. در این اپلیکیشن در کمترین زمان ممکن به تمامی خدمات صرافی اعم از خرید و فروش رمزارز دسترسی خواهید داشت. کارمزد همیشه از نکات مهم برای حضور در بازار ارزهای دیجیتال است. با کمی گشت‌و‌گذار متوجه خواهید شد که صرافی ارز دیجیتال رمزینکس از میان صرافی‌های بزرگ فعال داخل ایران کمترین کارمزد ممکن را دارد. رمزارزها بسیار متنوع هستند و صرافی‌ای مناسب است که تنوع زیادی از این رمزارزها را در خود جای داده باشد. رمزینکس در‌حال‌حاضر متنوع‌ترین بازار همتا‌به‌همتا در کشور است و با سرعت خوبی در حال گسترش است؛ به‌طوری‌که در سال ۱۴۰۰، نزدیک به ۲۰ رمزارز جدید به این صرافی اضافه شده‌اند و اکنون محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و ... و ترندترین ارزهای دیجیتال مانند دوج کوین، شیبا و... را دارد. ازطریق رمزینکس می‌توانید بدون واسطه اقدام به خرید دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال کنید. حجم معامله برای کاربران بسیار مهم است تا بتوانند تراکنش‌های خرید و فروش خود را در کمترین زمان کامل کنند. رمزینکس در‌حال‌حاضر یکی از بزرگ‌ترین بازارهای معاملاتی با حضور روزانه صدها هزار کاربر فعال است.

رمزینکس

مراحل شروع به کار در صرافی ارز دیجیتال رمزینکس

شروع به کار در صرافی رمزینکس نیازمند ثبت‌نام و احراز هویت با اطلاعات معتبر است که کل فرایند مشتمل بر این مراحل است:

ثبت‌نام اولیه ارسال مدارک هویتی لازم برای احراز هویت فعال‌شدن سطح برنزی و امکان خرید ارز دیجیتال تکمیل فرایند احراز هویت فعال‌شدن سطح طلایی آموزش نحوه خرید ارز دیجیتال از رمزینکس

سفارش خرید رمزارز در رمزینکس به دو صورت محدود و بازار صورت می‌گیرد. در سفارش محدود خرید، قیمت خرید را ما تعیین می‌کنیم؛ اما در سفارش بازار خرید، از پیشنهادهای قیمت دیگر کاربران استفاده می‌کنیم؛ از‌این‌رو، سرعت تکمیل این سفارش‌ها بسیار بیشتر است.

سفارش خرید ارز دیجیتال در رمزینکس به دو صورت است:

سفارش‌گذاری با قیمت مدنظر در بازار یا سفارش محدود سفارش‌گذاری بر‌‌‌‌اساس قیمت‌های موجود در بازار یا سفارش بازار سفارش محدود بر‌‌‌‌‌اساس قیمت

در این نوع از سفارش خرید، می‌توانید با قیمت مدنظرتان در بازار ثبت سفارش کنید؛ اما تضمینی در انجام قطعی و کامل معامله نخواهد بود. انجام معامله در این نوع سفارش‌گذاری به قیمت، نوسان‌های بازار و حجم معامله درخواستی بستگی دارد. تمامی سفارش‌های محدود در جدول سفارش‌های باز ثبت و حجم انجام‌شده آن مشخص خواهد شد.

اگر معامله انجام شود، ازطریق منو تاریخچه، ریز اطلاعات آن قابل‌مشاهده است. اگر معامله انجام نشود، برای آزادسازی دارایی بلوکه‌شده نیاز است که سفارش ازطریق منو سفارش‌های باز لغو شود.

سفارش بازار بر‌‌‌‌اساس حجم

شما می‌توانید بر‌‌‌‌‌‌اساس حجم درخواستی و بدون تعیین قیمت معامله آنی انجام دهید. معامله سفارش بازار حتما انجام می‌شود؛ مگر اینکه نوسان‌های شدیدی از لحظه نشان‌دادن قیمت در جدول سفارش بازار تا ثبت سفارش اتفاق بیفتد.

در این مواقع که ممکن است به‌دلیل برداشته‌شدن سفارش گذاشته‌شده یا اتمام موجودی سفارش در آن قیمت اتفاق بیفتد، سفارش به‌شکل سفارش محدود با قیمت نشان‌داده‌شده در جدول سفارش بازار در بازار ثبت خواهد شد و ویژگی‌های اشاره‌شده در سفارش محدود را خواهد داشت.

در‌صورتی‌که با قیمت جدید بازار هم به خرید یا فروش تمایل داشته باشید، با لغو سفارش قبلی، مجددا می‌توانید سفارش بازار را ثبت کنید.

سخن آخر

صرافی ارز دیجیتال مطمئن، معتبر و همه‌چیز‌تمام برای هر کاربری از نان شب هم واجب‌تر است که قصد حضور در بازار ارزهای دیجیتال را دارد. صرافی تضمین‌کننده امنیت دارایی شما است؛ پس باید در انتخاب آن دقت کرد. صرافی ارز دیجیتال رمزینکس با درنظرگرفتن قابلیت‌ها، امکانات، سابقه و تجربه‌ا‌ش، بدون شک از بهترین و محبوب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال داخل کشور است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی رمزینکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..