تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در لیگ پاورلیفتینگ باشگاه‌های جهان به دنبال قهرمانی هستیم

عباس مولا درباره آمادگی تیم پاورلیفتینگ ملی‌حفاری پیش از حضور در لیگ باشگاه‌های جهان، اظهار کرد: تیم را دو روز پیش از شروع مسابقات که از پنجم است، به سرعین اردبیل، محل برگزاری رقابت‌ها اعزام کردیم تا با برپایی یک اردوی دو روزه، تیم با شرایط آب و هوایی اردبیل وفق داده شود.

به گزارش روزنو، وی با بیان اینکه تیم برای قهرمانی تلاش می‌کند و ظرفیت رسیدن به این مهم در ورزشکاران تیم ملی‌حفاری وجود دارد، گفت: با ارزیابی که از رقبای خارجی داشتیم، اوکراین و ترکیه که ورزشکارانی در حد جهانی دارند، می‌توانند حریفان خوبی برای تیم ملی‌حفاری باشند و به نظرم سایر تیم‌های خارجی نمی‌توانند حریف چندان سختی برای ما باشند. هفت کشور خارجی و دو تیم ایرانی در این پیکارها حضور دارند.

مدیر فنی تیم پاورلیفتینگ ملی‌حفاری گفت: ورزشکاران ما باتوجه به رکوردهایی که در اختیار دارند اگر روز مسابقه نیز روزشان باشد و در شرایط خوب خود باشند، حتما روی سکو خواهیم بود. تلاش می‌کنیم حتی یک مدال هم از دست‌مان خارج نشود. ما با رکوردهایی که در لیگ برتر به ثبت رساندیم، خط و نشان خوبی برای رقبا کشیدیم و مطمئنا رقبای خارجی نیز روی ما به عنوان یک حریف قدر حساب کرده‌اند و آنالیز خوبی از ما دارند.

وی تاکید کرد: برگزاری لیگ باشگاه‌های جهان در ایران، شرایط خوبی را برای ورزشکاران‌مان ایجاد کرده است تا در کشور خودمان بتوانند رقابت در سطح جهانی را تجربه کنند. این مسابقات رنکینگ جهانی دارد و بهترین شرایط برای ایرانی‌ها ایجاد شده است.

مولا در پایان عنوان کرد: همچنین جا دارد از مسئولان باشگاه و شرکت ملی‌حفاری و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان که از ما حمایت داشته‌اند، قدردانی کنم. مدیران ما ورزش‌دوست هستند و توجه‌شان به تیم برای حضور در این رقابت‌ها با بهترین شرایط ممکن، خوب بوده است.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های لیگ باشگاه‌های پاورلیفتینگ جهان از پنجم تا هشتم مردادماه با حضور تیم‌های داخلی و خارجی به میزبانی سرعین ارومیه برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در لیگ پاورلیفتینگ باشگاه‌های جهان به دنبال قهرمانی هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..