تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همدان یکی از استان‌های پیشتاز در واکسیناسیون

همدان-معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: استان ما یکی از استان‌های پیشتاز در واکسیناسیون است، افرادی که وقت واکسیناسیون آنها اعلام می‌شود باید مراجعه کنند تا شاهد ازدحام و تجمع نباشیم.

همدان یکی از استان‌های پیشتاز در واکسیناسیونبه گزارش خبرگزاری بسیج، مصطفی آزادبخت در نشست خبری ستاد کرونا با اصحاب رسانه ضمن تبریک عید سعید غدیرخم، اظهار داشت: در استان همدان هم‌افزایی خوبی بین مسئولین وجود دارد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۹۱ جلسه ستاد کرونای کشوری و استانی با ۹۰۱ مصوبه داشتیم، افزود: در سال۱۴۰۰، ۲۰ جلسه با ۱۸۹ مصوبه برگزار شد که به دلیل عادی انگاری مردم و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۹۹ درصد باعث سرایت ویروس شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: در استان همدان تنها شهرستان فامنین زرد است و شهرستان‌های رزن، درگزین، بهار و تویسرکان نارنجی و شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر، کبودراهنگ و اسدآباد قرمز هستند.

وی با بیان اینکه همه مسائل و مشکلات ما به دست مردم حل می‌شود و جان مردم و سلامت آنها اولویت اول ما است، ابراز داشت: مردم بدانند ویروس کرونا همچنان مخرب و با سرعت بیشتری در جامعه وجود دارد و باید این زنجیره را قطع کنیم و تنها راه قطع کردن این زنجیره رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است.

آزادبخت اضافه کرد: استان ما یکی از استان‌های پیشتاز در واکسیناسیون است، افرادی که وقت واکسیناسیون آنها اعلام می‌شود باید مراجعه کنند تا شاهد ازدحام و تجمع نباشیم.

وی افزود: واکسیناسیون یکی از پارامترهای مهم و اساسی است که ما را در رسیدن به اهداف کمک می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه ما در شهر عملکرد خوبی داشتیم اما در روستاها به فعالیت بیشتری نیاز داریم، گفت: شیوه‌نامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام عیدغدیر انجام شود و از دیروز بنا به درخواست مردم ورودی‌های استان بسته شده است و از ورود خودروهایی که از استان‌های قرمز می‌آیند جلوگیری به عمل می‌آید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همدان یکی از استان‌های پیشتاز در واکسیناسیون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..