تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت قرمز کرونا در تهران تا چه زمانی ادامه دارد؟ / دکتر زالی پاسخ داد

شیوع موج پنجم کرونا در تهران بر مبنای گسترش سویه دلتا ویروس کرونا حدود سه هفته است که منجر به قرمز شدن وضعیت کرونا در تهران شده است. در این شرایط تعداد بیماری بستری کرونا در تهران از مرز 9 هزار نفر فراتر رفته و فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفته است که بعید است به سرعت، شاهد تغییر رنگ بندی کرونایی در تهران باشیم.

به گزارش رکنا، دکتر علیرضا زالی، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا تزریق واکسن کرونا می‌تواند رنگ بندی تهران را در چند روز آینده تغییر دهد؟ گفت: تزریق دُز اول واکسن، تغییر چندانی در فرایند بیماری کرونا ایجاد نمی‌کند چرا که موثرترین زمان اثربخشی هفته دوم بعد از تزریق واکسن است، به همین دلیل این اقدام تاثیر آنی ندارد.

وی به روند بیماری کرونا در تهران اشاره کرد و گفت: براساس آخرین آمار تهران (تا صبح امروز) تعداد بیماران ما به ۸ هزار و ۹۰۰ نفر افزایش یافت که از این تعداد تقریبا بیماران جدیدی که در ۲۴ ساعت گذشته به مراکز درمانی مراجعه کردند حدود ۱ هزار و ۵۵۰ بیمار بوده است که ۱۸۰ نفر آنها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

زالی بیان داشت: میزان ترخیص ما در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۹۰۰ بیمار بوده که در مقابل ورودی‌های جدید عقب هستیم و به عبارتی به تزار ما در این زمینه منفی است، اگر تعداد ترخیص شدگان از تعداد بستری‌ها  پیشی بگیرد، شرایط مناسب تر و مطلوب تر خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر بیشترین بستری ما را گروه‌های سنی ۵۰ تا ۶۰ سال یا به عبارتی گروه‌های غیر واکسینه تشکیل می‌دهند.

گفتنی است، ۱۷ مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا از سوی اورژانس به مجموع ظرفیت‌های افزوده شده که از این تعداد ۱۱ مرکز به صورت غیر خودرویی و ۶ مرکز هم به صورت خودرویی ارائه خدمات می دهند.

قبلا ۸۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در تهران فعال بود که با راه انداری ۱۷ مرکر جدید، تعداد این مراکز در تهران به ۹۷ مورد رسیده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت قرمز کرونا در تهران تا چه زمانی ادامه دارد؟ / دکتر زالی پاسخ داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..