تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتایج "المپیاد جها&#1606

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ در شصت و دومین المپیاد جهانی ریاضی که در روسیه برگزار شد (IMO 2021)، ایران با کسب 3 مدال نقره و 3 مدال برنز در جایگاه بیست و نهم در بین کشورهای شرکت‌کننده قرار گرفت.

در این مسابقه جهانی که 619 دانش آموز از 107 کشور جهان در آن شرکت داشتند، به ترتیب چین با 6 مدال طلا، روسیه با 5 مدال طلا، کره جنوبی با 5 مدال طلا، آمریکا با 4 مدال طلا و کانادا با 3 مدال طلا، جایگاه‌های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

در المپیاد جهانی ریاضی سال جاری در مجموع 52 مدال طلا، 103 مدال نقره، و 148 مدال برنز در بین شرکت‌کنندگان توزیع شد و به 98 شرکت کننده نیز دیپلم افتخار اهدا شد.

متین یدالهی، سینا عزیزالدین، محمدرضا بدری (دارندگان مدال نقره) و مهران طلایی، ایلیا محروقی، علیرضا رضایی مقدم (دارندگان مدال برنز) اعضای تیم ایران در المپیاد جهانی ریاضی 2021 بودند؛ ایران از ابتدای حضور در المپیادهای جهانی ریاضی (1985 میلادی) تا کنون 46 مدال طلا، 103 مدال نقره، 48 مدال برنز، و 4 دیپلم افتخار کسب کرده است.

نتایج المپیاد جهانی ریاضی 2021 در نشانی زیر در دسترس قرار دارد:

https://www.imo-official.org/results.aspx

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتایج "المپیاد جها&#1606»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..