تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بوشهر/۷۶ درصد سالمندان گناوه واکسن کرونا گرفتند

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: ۷۶ درصد از گروه سالمندان بالای ۶۰ سال این شهرستان واکسن کرونا دریافت کردند.

عصمت حیدری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: از شمار ۹ هزار و ۷۱۴ جمعیت سالمند ۶۰ سال به بالاتر در شهرستان گناوه تاکنون به هفت هزار و ۳۵۲ نفر واکسن کرونا تزریق شده است.

وی اظهارداشت: از جمعیت ۹ هزار و ۲۰۱ نفری میانسال ۵۰ تا ۶۰ سال این شهرستان نیز سه هزار و ۹۰۶ نفر به میزان ۴۳ درصد واکسن کرونا دریافت کردند.

حیدری گفت: از ابتدای طرح واکسیناسیون تاکنون ۱۳ هزار و ۱۸ نفر در این شهرستان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

وی یادآورشد: ۲ مرکز تجمیعی شامل سالن ورزشی غدیر و شهید عبدویی در بندرگناوه برای تزریق واکسن شهروندان ۵۰ سال به بالا اختصاص یافته است.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: واکسیناسیون افراد ۵۰ سال به بالا در بندرریگ در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در حسینیه شهدای این بندر انجام خواهد شد.

شهرستان گناوه با جمعیت ۱۰۵ هزارنفر در ۱۱۰ کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر واقع است و در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بوشهر/۷۶ درصد سالمندان گناوه واکسن کرونا گرفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..