تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵ شهر همدان در وضعیت قرمز

همدان - استاندار همدان گفت : شهرهای همدان، ملایر،نهاوند، کبودرآهنگ و اسدآباد در شرایط قرمز، فامنین زرد و سایر شهرها نارنجی هستند .

به گزارش قدس آنلاین، سید سعید شاهرخی ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های فرمانداران سراسر استان، و دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: هماهنگی و انسجام خوبی بین دستگاه‌های اجرایی استان و اعضای ستاد استانی در مقابله با کرونا برقرار است.

شاهرخی افزود: رعایت‌ پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری فیزیکی و پرهیز از شرکت در اجتماع و دورهمی‌های خانوادگی در وضعیت کنونی بسیار الزامی است.

استاندار همدان با بیان اینکه مردم توجه داشته باشند که شیوع ویروس کرونا در استان نه‌ تنها کاهش نیافته بلکه، افزایش پیدا کرده است گفت: تمام اقدامات متناسب با رنگ‌بندی‌ها، منطبق بر طرح هوشمند ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا باشد.

شاهرخی با اشاره به اینکه شیوه‌نامه‌های ایام عید غدیر و دیگر برنامه‌ها به طور جدی پیاده و عملی می‌شوند تأکید کرد: فرمانداران فضایی فراهم کنند تا ورودی‌ها و خروجی‌های شهرستان‌ها بهتر و جدی‌تر کنترل شوند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵ شهر همدان در وضعیت قرمز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..