تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معیار های خرید عینک طبی

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

انتخاب عینک طبی مناسب، امری بسیار مهم است که همواره دغدغه­ ی بسیاری از افراد عینکی بوده است.

خرید فریم عینک از این جهت حائز اهمیت است که هم بر روی فرم صورت و چهره­ تاثیر زیادی می‌گذارد، و هم در صورت مناسب نبودن، باعث مشکلات جانبی می­شود. برای مثال، اگر عینک برای صورت سنگین باشد، در طولانی مدت می‌تواند باعث تغییر فرم بینی شود. البته مشتریانی هم هستند که علاقه­‌ای به استفاده از فریم­ های مختلف ندارند و ترجیح می­دهند از عینک­ طبی بدون فریم استفاده کنند.

علاوه بر فریم، شیشه­ ی عینک طبی نیز در حفظ سلامت چشم تاثیر بسزایی دارد.

اگر برای اولین بار است که اقدام به خرید عینک از فروشگاه اینترنتی عینک طبی می­کنید، بلاگ چلسی به شما کمک می­کند که متناسب با سلیقه و نیاز خود، بهترین عینک طبی جدید را تهیه کنید.

تهیه شیشه یا لنز عینک

در مرحله ­ی اول، باید شیشه­ ی عینک را سفارش دهید؛ انتخاب شیشه­ ی عینک، از فریم مهم‌تر است، چراکه­ شیشه­ ی عینک به طور مستقیم با چشم­ها و سلامت چشم شما در ارتباط است. با مراجعه به اپتومتریست یا چشم‌پزشک، شماره چشم و آستیگمات بودن یا نبودن، تشخیص داده می­شود و با توجه به تشخیص متخصص می­توانید شیشه­ ی عینک مناسب خود را سفارش دهید.

قیمت شیشه عینک طبی با توجه به نوع، برند و کشور تولید کننده ­ی آن بسیار متفاوت است.

برندهای عدسی زیادی در بازار وجود دارند که شاید انتخاب را برای شما سخت کند، اما توجه داشته باشید که کمپانی­های معروف تولید­کننده­­ ی عدسی، در ایران نمایندگی دارند و علاوه بر آن، لوگوی شرکت خود را به صورت محو بر روی عدسی حک می­کنند که تشخیص اصل بودن عدسی را آسان می­کند.

یکی از برند­های ایرانی مورد تایید که کیفیت آن نیز قابل قبول است، برند کاستوم می­باشد. مواد اولیه و تجهیزات این عدسی­ها، آلمانی بوده و در ایران مونتاژ می­شوند.

بهترین عدسی موجود در بازار در حال حاضر، عدسی زایس کشور آلمان و هویا کشور ژاپن می­باشد، اما قیمت عینک طبی با استفاده از این عدسی‌ها، بیشتر خواهد شد.

اگر شماره­ی چشم شما متغیر است و مجبورید سالانه عینک خود را عوض کنید، از شیشه­ هایی با قیمت متوسط و کیفیت استاندارد استفاده کنید تا هزینه­ ی تعویض عینک، برای شما بصرفه ­تر شود. در غیر این­صورت، سعی کنید تا یکی از برند­های مطرح و باکیفیت عدسی را انتخاب کنید. اما هرگز با خرید عینک طبی ارزان با شیشه­ و کیفیت نامرغوب، سلامت چشم خود را به ­خطر نیندازید.

انواع جنس عینک طبی

جنس فریم عینک طبی، نکته­ ی مهمی است که در هنگام خرید عینک باید به آن توجه کرد. خوشبختانه، امروزه از متریال­های مختلفی برای تولید انواع عینک طبی استفاده می­شود تا برای همه­ی افراد با سلایق متفاوت، قابل خریداری باشد.

فریم عینک سلولز استات و زیلونایت: این جنس از فریم­ ها، وزن بسیار سبکی دارند و برای افرادی با شماره­ی چشم بالا که عدسی عینکشان وزن زیادی دارد، مناسب هستند. دیگر نکته­ ی مثبت این جنس، این است که به هیچ عنوان، آلرژِی زا نیستند. اما از معایب بزرگ این نوع فریم­ها، عدم انعطاف پذیری و استحکام آن­هاست.

فریم عینک فلزی: این نوع از عینک­های طبی، خودشان زیر­مجموعه ­های زیادی دارند و به دسته­های آلومینیومی، فلکسون، فولاد ضد زنگ، بریلیومی، تیتانیومی، مونل و… تقسیم‌بندی می‌شوند. فریم ­های آلومینیومی، انعطاف­ پذیری بالایی دارند و در برابر خوردگی هم مقاومت خوبی از خود نشان داده ­اند. فریم ­های فولادی نیز ضدزنگ هستند و از مقاوم­ترین فریم­ های عینک به­شمار می‌روند. عینک­های طبی مونل، به عنوان ساده­ ترین نوع عینک طبی ریبن شناخته می­شوند که انعطاف­ پذیری از ویژگی­های بارز آن­ها است. معمولاٌ فریم­ های فلزی، طرفداران زیادی دارند و از جمله عینک طبی زنانه پرفروش محسوب می­شوند.

 فریم چوبی: فریم­ های چوبی در سال­های اخیر طرفداران زیادی پیدا کردند و مناسب کسانی هستند که تمایل به استایل­های منحصر به فرد دارند. این نوع فریم­ ها، جزو عینک طبی دخترانه پرفروش هستند اگرچه که در میان مردان نیز خواهان خاص خود را دارند. اما از معایب آن، عدم استحکام بالا است؛ بنابراین باید با وسواس و دقت بالا از آن­ها مراقبت کرد. قیمت عینک آفتابی زنانه با فریم چوبی به دلیل دست‌ساز بودن، معمولا بالاتر از حد متوسط است.

تفاوت عینک مردانه و زنانه

اگرچه شاید نتوان نقاط متمایزکننده­ ی واضحی در رابطه با فریم عینک طبی مردانه و زنانه در نظر گرفت، اما با اندکی دقت می­توانیم تفاوت ­های آن‌ها را تشخیص دهیم.

به طور کلی، فریم ­های زنانه ظریف­تر و با نقش و نگار بیشتری ساخته می­شوند. همچنین پهنای آنها نیز کمتر است. ارتفاع عینک طبی مردانه به طور معمول بیشتر است و در انتهای آن نیز انحنایی وجود ندارد.

دیگر مسئله ­ای که می­تواند تشخیص این امر را برایتان راحت کند، رنگ عینک است. عینک­های مردانه معمولاً رنگ­های تیره و مات­تری نسبت به عینک­های زنانه دارند.

فریم مناسب صورت

فرم صورت نیز از نکات بسیار قابل توجهی است که باید با استفاده از آن، فریم مناسب صورت خود را انتخاب کنید.

در بلاگ چلسی، به طور کاملا مفصل، درباره عینک­های مناسب برای هر فرم صورت و باید و نباید­های آن، توضیح داده شده است.

با دقت و رعایت نکات ذکر شده، می­توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی عینک طبی، انواع عینک آفتابی زنانه و مردانه را مشاهده و بررسی کرده و خرید اینترنتی عینک طبی موفقی را تجربه کنید.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

ثبت امتیاز

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معیار های خرید عینک طبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..