تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




10+1 نکته مهم برای انتخاب اکسسوری در یک استایل شیک مردانه

سلامت نیوز: اکسسوری‌ها بخشی بسیار مهم در استایل مردان هستند و اگر می‌خواهید شیک و زیبا به نظر برسید، مهم است که مراحل انتخاب و خریدشان را جدی بگیرید. اگر اکسسوری‌ها را باسلیقه انتخاب کنید، می‌توانید تاثیر مثبتی بر دیگران بگذارید و از سوی دیگر، اعتمادبه‌نفس بیشتری نیز داشته باشید. هیچ ظاهر مردانه‌ای بدون اکسسوری‌ها کامل نمی‌شود. بنابراین مهم است که بدانید چگونه بهترین‌شان را انتخاب کرده و ظاهر خود را به‌خوبی با آن‌ها تکمیل کنید. در ادامه به چند نکته مهم در زمینه انتخاب اکسسوری برای داشتن یک استایل شیک مردانه خواهیم پرداخت.

با انتخاب‌های ساده شروع کنید

خانم‌ها می‌توانند ازعجیب‌وغریب‌ترین و غیرمعمول‌ترین اکسسوری‌ها استفاده کنند، اما مردان برای این موضوع با محدودیت‌هایی روبه‌رو هستند. همیشه بهتر است با یک اکسسوری کوچک و ساده شروع کنید، برای مثال، یک ساعت کلاسیک، دستبند چرمی یا دکمه‌های سردست انتخاب‌های خوبی برای مردان خواهند بود. پس از اینکه احساس راحتی بیشتری کردید، می‌توانید به سراغ انتخاب‌های جسورانه‌تری بروید.

ساعت را فراموش نکنید

مزیت ساعت چیست وقتی که ما از موبایل خود برای اطلاع از زمان استفاده می‌کنیم؟ واقعیت این است که کاربرد ساعت فراتر از نشان دادن زمان است. استفاده از این اکسسوری نشان می‌دهد که شما به زمان و جزئیات اهمیت می‌دهید و برای آن‌ها ارزش قائل هستید. از سوی دیگر، برخی ساعت‌ها مثل انواع مدل های جدید ساعت هوشمند شیائومی این امکان را به شما می‌دهند که از تعداد قدم‌های خود و ضربان قلبتان آگاه شوید، به تماس‌هایتان پاسخ دهید و خیلی کارهای دیگر را به راحتی به انجام برسانید. بنابراین، انواع ساعت‌های هوشمند به ویژه اسمارت واچ شیائومی نه‌تنها موجب شیک‌تر شدن ظاهر شما می‌شود، بلکه می‌تواند به سلامت شما نیز کمک کرده و به زندگی‌تان سر و سامان دهد.

عینک آفتابی مناسب را انتخاب کنید

عینک آفتابی برای فصول بهار و تابستان بسیار پرطرفدار است. این اکسسوری نه‌تنها موجب می‌شود که ظاهر شیک‌تری داشته باشید، بلکه از چشم‌های شما در برابر اشعه ماورای بنفش محافظت می‌کند. هنگام انتخاب عینک آفتابی مثل عینک آفتابی ریبن به نسبت‌ها توجه کنید و آن را متناسب با اندازه چهره خود تهیه کنید. مدل‌های متنوع عینک آفتابی ری بن اصل، علاوه بر اینکه ظاهر بسیار شیکی دارند، شامل طراحی‌های متناسب با فرم صورت‌های مختلف هم ؛ بنابراین، می‌توانید در انتخاب اکسسوری، خرید عینک دودی ری بن اورجینال را در فهرست خود قرار دهید و از مدلی مثل مدل ویفرر به عنوان معروف‌ترین و کاربردی‌ترین مدل آن استفاده کنید.

سایز درست را انتخاب کنید

اکسسوری‌ها زمانی بهترین زیبایی را دارند که سایز آن‌ها درست باشد. آن‌ها باید مثل لباس‌ها متناسب با سایز شما باشند. به‌عنوان‌ مثال، استفاده از یک زنجیر خیلی ضخیم برای گردنی باریک می‌تواند کاملا نامناسب به نظر برسد. بنابراین، مهم است که هنگام انتخاب اکسسوری به این نکته توجه کنید و اکسسوری‌های مناسب را برای خودتان انتخاب کنید.

به رنگ‌ها و الگوها توجه کنید

استفاده از اکسسوری‌ها یکی از راه‌های تبدیل ست ساده به ست رنگی و شاد است. اگر استفاده از لباس‌هایی با رنگ روشن یا طرح‎های متفاوت برایتان دشوار است، اما اکسسوری‌های جالب و درخشان مثل کفش، کمربند و شال‌گردن با طرح و رنگ‌های متفاوت می‌تواند ظاهر شما را ارتقا دهد. در اینجا با این رنگ‌های جذاب آشنا شوید .

کمربند باکیفیت تهیه کنید

کمربندها به معنای واقعی کلمه میان لباس‌های شما ارتباط برقرار می‌کنند. اگر شلوارتان کمی گشاد باشد استفاده از یک کمربند ساده می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد و از سوی دیگر، ظاهر شما را بهبود ببخشد. مطمئن‌ترین راه برای انتخاب کمربند این است که کمربندی باکیفیت به رنگ قهوه‌ای یا مشکی تهیه کنید و آن را با کفش خود ست کنید. این دو رنگ با اغلب لباس‌ها ست خواهند شد.

اکسسوری را متناسب با موقعیت انتخاب کنید

آیا می‌توانید در هر موقعیتی، اکسسوری یکسانی بپوشید؟ به‌احتمال‌زیاد خیر. لازم است در انتخاب اکسسوری به زمان و مکان توجه کنید. برای مثال، اکسسوری‌های ساده‌ای که جلب ‌توجه نکنند برای ملاقات‌های کاری بسیار مناسب‌اند. اگر می‌خواهید از اکسسوری‌های نفیس‌تر مثل انگشتر با سنگ قیمتی استفاده کنید، بهتر است آن را برای یک مراسم یا مهمانی در نظر بگیرید.

در انتخاب کیف، اول به کاربرد آن توجه کنید

در حال حاضر، کیف‌های مردانه متنوعی در بازار وجود دارد و پیدا کردن آنچه با سلیقه شما مطابقت دارد، دشوار نخواهد بود. مهم است که در انتخاب کیف، اول کاربرد آن را در نظر بگیرید. تاجران معمولا از کیف‌های اداری استفاده می‌کنند، زیرا این کیف‌ها برای حمل اسناد و مدارک بسیار مناسب‌ هستند. ورزشکارها نیز کوله‌پشتی یا کیف‌های مسافرتی جمع و جور را می‌پسندند.

اکسسوری‌های کاربردی را انتخاب کنید

آلان فلوسر، نویسنده مشهور، مطرح می‌کند که «گران‌ترین وسایل هر مردی، وسایلی است که در اختیار دارد، اما از آن‌ها استفاده نمی‌کند.» بنابراین، هنگام خرید اکسسوری، مهم است مواردی را انتخاب کنید که بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. لازم است اکسسوری‌های داخل کمد شما با گذشت زمان، دوام بیاورند و همچنین ارزشی کاربردی به شما ارائه دهند. به همین دلیل، اگر کراوات نمی‌بندید، خرید گیره کراوات، مزیتی برای شما نخواهد داشت.

دکمه‌های سردست، پیراهن را شیک‌تر می‌کنند

وقتی به قهرمانان خوش‌لباس فیلم‌ها فکر می‌کنید، چه اکسسوری‌هایی به ذهن شما می‌آیند؟ بسیاری از افراد به یاد دکمه‌های سردست می‌افتند. چه دکمه‌های سردست ساده را انتخاب کنید چه آن‌هایی که سنگ‌های قیمتی دارند، این اکسسوری‌های ساده مردانه می‌توانند سبک لباس شما را بهبود ببخشند.

با اکسسوری‌های کلاسیک، نظر دیگران را به خود جلب کنید

اکسسوری‌های مربوط به تزئین گردن، قرن‌هاست که محبوب هستند و این امر دلیل خوبی هم دارد. استفاده از شال‌گردن یا کراوات موجب می‌شود که توجه دیگران به چهره شما جلب شود و همچنین به لباس‌های رسمی شما زیبایی بیشتری می‌بخشد. دستمال‌گردن، پاپیون و گردنبند گزینه‌های بسیار محبوبی هستند و طرح‌های راه‌راه، نقطه‌ای و شطرنجی برای این اکسسوری‌ها می‌توانند بسیار مناسب باشند. این موارد احتمالا مهم‌ترین اکسسوری‌ها بعد از ساعت محسوب می‌شوند.

درنهایت، چند نکته‌ای که مطرح شد به شما کمک می‌کند اکسسوری‌های مناسب را انتخاب کنید. سعی کنید مواردی را بخرید که می‌دانید باکیفیت هستند و از آن‌ها استفاده خواهید کرد. لازم است اکسسوری‌هایی را تهیه کنید که کاربردی باشند، نه اینکه فقط زیبا به نظر برسند. استفاده از اکسسوری‌های غیرکاربردی نمی‌تواند تاثیر مثبتی بر روی دیگران بگذارد و ظاهر شما را شیک‌تر کند؛ چون اصولا مورد استفاده قرار نخواهد گرفت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «10+1 نکته مهم برای انتخاب اکسسوری در یک استایل شیک مردانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..