تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوکو X3 GT به فناوری شارژ ۶۷ وات مجهز خواهد شد

پوکو اخیراً تأیید کرده است که گوشی هوشمند X3 GT با تراشه‌ی دایمنسیتی ۱۱۰۰ در تاریخ ۲۸ جولای (۶ مرداد ۱۴۰۰) معرفی خواهد شد. اکنون براساس گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، پوکو اعلام کرده است که این گوشی هوشمند از شارژ توربو ۶۷ وات پشتیبانی خواهد کرد.

پوکو هنوز جزئیات و مشخصاتی از X3 GT ارائه نداده است؛ اما طبق شایعات منتشر شده، گوشی مذکور کاملا جدید نیست؛ بلکه همان ردمی نوت ۱۰ پرو (نسخه چینی) با نام تجاری جدید است. از طرفی دیگر، تصویر بالا نیز چنین چیزی را نشان می‌دهد.

ردمی نوت ۱۰ پرو 5G

تصویر ردمی نوت ۱۰ پرو

مقاله‌های مرتبط:

اگر شایعات مذکور صحت داشته باشد، پوکو X3 GT با صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی LCD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و Full HD+، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و حسگر اثر انگشت کنار دستگاه عرضه خواهد شد.

برای ثبت تصاویر و تماس‌های ویدئویی، از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در داخل حفره بهره خواهد برد و در پنل پشت چیدمان دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل، دوربین ۸ مگاپیکسل اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسل ماکرو تعبیه خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوکو X3 GT به فناوری شارژ ۶۷ وات مجهز خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..