تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود و خروج به استان قزوین تا ۱۰روز ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی‌پور، استاندارقزوین در جلسه ستاد کرونای استان قزوین که در استانداری برگزار شد گفت: از تلاش مدیران دستگاه ها و اصناف و روسای اتحادیه ها تشکر می کنیم که در ۱۸ماه گذشته تلاش کردند تا برنامه های مقابله با ویروس با موفقیت همراه باشد.

او بیان کرد: مدیریت استان در شرایط سختی انجام شده و شاید چنین تجربه سختی را نداشتیم و با این که دچار پیک های متعدد شدیم اما وضعیت  ما از برخی استان ها بهتر بود.

استاندار قزوین تصریح کرد: امروز شرایط بر اساس گزارش‌های دریافتی متفاوت است و متاسفانه حساسیت مردم کاهش یافته و نظارت ها کم شده لذا باید تمهیدات بیشتری اتخاذ کنیم تا دچار پیک خطرناک نشویم.

جمالی پور بیان کرد: متاسفانه آمار ابتلا و بستری در استان قزوین رو به بالاست و اگر در مردم حساسیت ایجاد نکنیم به سرعت دچار بحران بیشتر می شویم زیرا ویروس جدید درصد شیوع بالایی دارد و جوانان را هم آلوده می کند.

او گفت: وقتی جوانان در معرض آسیب جدی ویروس هستند نگرانی ها بیشتر می شود زیرا جوانان به ویروس بی توجه تر هستند و ما باید نظارت ها را بیشتر کنیم تا آسیب ها کاهش یابد.

استاندار قزوین با انتقاد از بی توجهی به رعایت پروتکل ها در ادارات گفت: وقتی از اصناف و بازاریان و سایر مردم انتظار همکاری داریم پذیرفته نیست شاهد بی توجهی به پروتکل ها در ادارات باشیم و با آن برخورد می کنیم.

او بیان کرد: مردم به رفتارهای دوگانه عکس العمل نشان می دهند لذا از بازرسی انتظار داریم بر دستگاه های اجرایی نظارت و در صورت مشاهده سهل انگاری در ادارات به شدت برخورد کنند.

جمالی پور اظهار کرد: قرار نیست ادارات مصوبات را نقض کنند هر فردی که به اداره مراجعه کرد باید تب سنجی شود و حتما ماسک داشته باشد در غیر این صورت خدمات ارائه نشود.

او گفت: کارمندان باید فاصله گذاری اجتماعی، ماسک زدن را رعایت کنند و نظارت و کنترل جدی باشد و در این میان همه کسانی که مصوبات را اجرا می کنند به ویژه اصناف و بازاریان قانونمند، فرمانداران موفق تشویق و کم کاران توبیخ شوند.

استاندار قزوین یادآورشد: وظیفه ما کنترل و نظارت بر اجرای مصوبات است و همه باید به فرمانداران کمک ‌کنند و اگر دستگاهی همکاری نکند ترک فعل تلقی شده و به تخلفات اداری معرفی می شود.

او اضافه کرد: حتی مصوبات کمیته های شهرستانی باید مورد توجه قرار گیرد و تیم های بازرسی شهرستانها فعال شود و هر شهرستان یک کمیته نظارت و بازرسی داشته باشد.

جمالی پور بیان کرد: صدور مجوز تردد از سوی فرمانداری ها تا ۱۰روز آینده ممنوع است و در موارد ویژه فقط با دستور استاندار انجام خواهد شد و ورود و خروج خودروهای غیر بومی هم به استان تا ده روز ممنوع می شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: میزان اجرای مصوبات در جلسات باید گزارش داده شود و بر نحوه تردد شبانه کنترل بیشتری صورت گیرد و نیروی انتظامی پاسخگو باشد.

جمالی پور برگزاری جشن در باغات را جرم دانست و گفت: باغاتی که بدون مجوز نسبت به برگزاری مراسم جشن عروسی اقدام کنند باید از سوی پلیس شناسایی و با صاحبان آنها برخورد شود زیرا این کار جرم و تخلف است.

او اضافه کرد: در خصوص اتاق اصناف مسئولیت با سازمان صمت است و رئیس سازمان باید جوابگو باشد اما در مورد نحوه برخورد با اصناف بارها گفته ام هیچ تمایلی به تعطیلی بازار و اصناف نداریم اما اگر کسی مصوبات و شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکند باید با او برخورد جدی شود.

استاندار قزوین گفت: رعایت نکردن پروتکل ها جرم و تخلف است و هر واحد صنفی که رعایت نکرد مشمول برخورد شود و برای بار اول یک هفته تعطیل و بار دوم دو هفته و بار سوم سه ماه تعصیل شود.

او اضافه کرد: به جای این که همه اصناف تعطیل شود باید با افراد متخلف برخورد کنیم اما اگر واحدهای متخلف در یک اتحادیه از ۶۰ تا ۷۰درصد بیشتر شد باید با رئیس اتحادیه برخورد و آن صنف تعطیل شود.

جمالی پور گفت: برای صیانت از درآمد و معیشت اصناف با رویکرد جدید با اصناف رفتار می شود و فعالیت اتوبوسرانی تا ۱۰روز آینده برای تعمیرات و بازسازی تعطیل اعلام می شود.

او اضافه کرد: مدیران به اجرای مصوبات حساس باشند و اگر پلیس دراجرای تردد شبانه مشکل دارد می تواند از ظرفیت بسیج در بازرسی و منع تردد استفاده کند.

جمالی پور بیان کرد: اجرای مصوبات و پروتکل ها در استان باید به ۸۰درصد برسد و با کمک رسانه ها به طور مستمر از خطر ویروس اطلاع رسانی کنیم تا عادی انگاری نشود.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود و خروج به استان قزوین تا ۱۰روز ممنوع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..