تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل ۱۶۰پرونده تخلف برای نانوایی‌ها در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از قزوین؛ عزیزالله افضلی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در ستاد تنظیم بازار استان، گفت: هزار و ۶۹۱نانوایی در سطح استان فعالیت دارند که بازرسان سازمان به صورت مستمر بر آنها نظارت و بازرسی می‌کنند.

او گفت: از ابتدای سال‌جاری هشت هزار و ۳۳۳فقره بازرسی از واحدهای نانوایی سطح استان با حضور بازرسان سازمان صمت و با همراهی فرمانداری ها، بخشداری ها، اتاق اصناف و اتحادیه ها صورت گرفت.

افضلی ادامه داد: این بازرسی‌ها در نهایت منجر به تشکیل ۱۶۰فقره پرونده به ارزش بیش از ۶میلیارد ریال شد که جهت رسیدگی و صدور رای به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

او عمده تخلفات صورت گرفته را کم فروشی، گرانفروشی، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و عرضه آرد در خارج از شبکه اعلام کرد.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل ۱۶۰پرونده تخلف برای نانوایی‌ها در قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..