تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت یکی از روسای ادارات شهرستانی گیلان به دلیل ارتکاب عمل شنیع

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، سید مهدی فلاح میری دادستان اظهار کرد: رئیس اداره یکی از شهرهای استان به دلیل ارتکاب جرم در محیط کارش بازداشت شد.

فلاح میری با اشاره به عمل شنیع این فرد در محیط کارش و ورود دستگاه قضائی برای برخورد قاطع با این شخص، گفت: رئیس این اداره که به دلیل برقراری ارتباط نامشروع در محیط اداری سبب جریحه دار شدن احساسات مردم متدین آستارا شده بود با برخورد قاطع دستگاه قضائی مواجه شده و هم اکنون نیز در بازداشت به سر می‌برد.

دادستان مرکز استان گیلان با بیان اینکه پرونده فساد اخلاقی این شخص در مرکز استان رسیدگی خواهد شد، اظهار کرد: تحقیقات این پرونده فارغ از برخی حواشی ایجاد شده با دقت و سرعت تکمیل و به دادگاه ارسال خواهد شد.

وی پخش تصاویر عمل شنیع این شخص در فضای مجازی را نیز غیراخلاقی و مصداق اشاعه فحشاء دانست و گفت این موضوع در دستور کار رسیدگی دستگاه قضائی قرار داد.

۴۷۲۳۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت یکی از روسای ادارات شهرستانی گیلان به دلیل ارتکاب عمل شنیع»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..