تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Correct Spelling Checker – English Grammar Check PRO 1.9 – اپلیکیشن بررسی املای کلمات انگلیسی مخصوص اندروید

Correct Spelling Checker – English Grammar Check v1.9 اپلیکیشن بررسی و تصحیح املای درست کلمات انگلیسی مخصوص اندروید
نسخه حرفه ای و آنلاک شده برنامه با دسترسی به تمامی امکانات و قابلیت ها

زبان انگلیسی زبانی بین المللی و یکی از مهم ترین زبان های تاریخ بشریت است. در اکثر کشور های جهان انگلیسی به عنوان زبان دوم به دانش آموزان تدریس می شود و صد ها میلیون نفر برای یادگیری آن به کلاس های آموزش زبان می روند. یکی از مهم ترین مباحث در یادگیری زبان انگلیسی لغت است. بسیاری از زبان آموزان نیز با مشکل از یاد رفتن لغات و املای درست آن ها مواجه هستند. حتما برای شما هم پیش آمده که در حال پر کردن فرم یا نوشتن یک ایمیل باشید و درباره املای درست کلماتی که به کار برده اید،‌ مطمئن نباشید. در صورتی که در متن خود غلط املایی داشته باشید، این مسئله می تواند روی وجهه و تصویر دیگران از شما اثر بسیار بدی داشته باشد. امروز با برنامه ای در خدمت شما هستیم که راه حل جالبی برای این مشکل ارائه داده است. Correct Spelling Checker – English Grammar Check PRO عنوان یک اپلیکیشن برای تشخیص املای نادرست کلمات و تصحیح آن ها در سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Coloring Games and Coloring Book for Adults توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه بسیار جالب می توانید جملات و کلمات خود وارد برنامه کرده و در صورتی که مشکلی در املای آن وجود داشت، آن را تصحیح شده تحویل بگیرید. هم چنین می توانید برای وارد کردن کلمات و جملات به برنامه از میکروفون دستگاه استفاده کرده و بدون نیاز به تایپ جملات، آن ها را بگویید. این برنامه ظاهر بسیار جذابی دارد و با چالش هایی که برای شما در نظر می گیرد، توانایی درک لغات شما را افزایش داده و همچنین با آزمون تلفظ شما، اگر خطایی در نحوه تلفظ وجود داشته باشد، شما را آگاه خواهد کرد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Correct Spelling Checker – English Grammar Check اندروید :

پشتیبانی از تمامی لغت های موجود در زبان انگلیسی رعایت کامل حروف صامت و صدا دار تمرین روزانه املای کلمات و یادگیری با تکرار و تمرین قابلیت کار بدون نیاز به اینترنت و به صورت کاملا آفلاین دارای مترجم جامع با پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا رابط کاربری بسیار زیبا، ساده و سرگرم کننده

اپلیکیشن Correct Spelling Checker – English Grammar Check برنامه ای بسیار کاربردی برای تمامی زبان آموزان و دانشجویان زبان بوده و می تواند در بهبود مهارت های زبان انگلیسی بسیار تاثیر گذار باشد. این برنامه با اهداف آموزشی توسعه داده شده است اما از آن می توان برای بررسی انواع متون به صورت گسترده نیز استفاده کرد. اگر کار شما به گونه ای است که مرتبا باید متون انگلیسی بنویسید، نصب این برنامه را به شما توصیه می کنیم. Correct Spelling Checker – English Grammar Check با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.0 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه حرفه ای و آنلاک شده این برنامه را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

Correct Spelling Checker - English Grammar Check PRO

تغییرات نسخه 1.9 No changelog

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Correct Spelling Checker – English Grammar Check PRO 1.9 – اپلیکیشن بررسی املای کلمات انگلیسی مخصوص اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..