تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکر شهید «سید احمد قریشی» تشییع شد

پیکر مطهر سردار شهید مدافع حرم «سید احمد قریشی» تشییع و در امامزاده محمد(ع) کرج به خاک سپرده شد.

پیکر شهید «سید احمد قریشی» تشییع شد

به گزارش ایکنا از البرز، پیکر مطهر سردار شهید مدافع حرم سید احمد قریشی صبح امروز، یکشنبه، سوم مرداد در کرج تشییع و به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع این شهید والامقام با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از میدان شهدای کرج آغاز و پیکر مطهرش در گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) قطعه سرداران شهید به خاک سپرده شد.

«سید احمد قریشی» از فرماندهان لشکر فاطمیون و یکی دیگر از اعضای خانواده شهیدان قریشی که در طول هشت سال دفاع مقدس ۶ شهید را تقدیم این نظام و انقلاب کردند، بود که صبح روز شنبه به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکر شهید «سید احمد قریشی» تشییع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..