تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت بنت احتمالا به دلیل خواسته‌های بایدن منحل شود

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، روزنامه اسرائیل الیوم به نقل از منابع اسرائیلی نوشت، دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا انتظاراتش درباره کمک رژیم صهیونیستی به فلسطین را به مابعد تصویب بودجه موکول می‌کند. برخی از خواسته‌های بایدن احتمالا به انحلال دولت نفتالی بنت منجر شود.

یک منبع اسرائیلی اعلام کرد، قصد و نیت آمریکا ایجاد یک کنسولگری برای فلسطینی‌ها در قدس است. چنین اقدامی به معنای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت آتی فلسطینی‌ها است و احتمالا باعث واکنش‌های تندی از سوی راست گرایان در ائتلاف دولتی و انحلال دولت شود.

یک مسؤول ارشد دیگر نیز اعلام کرد، نیاز به تصویب بودجه بعد از سه سال یکی از دلایل اصلی تشکیل ائتلاف دولتی از احزابی بود که از نظر ایدئولوژی دچار دودستگی شده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت بنت احتمالا به دلیل خواسته‌های بایدن منحل شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..