تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت رئیس سازمان بهزیستی در پی درگذشت رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ وحید قبادی دانا درپی درگذشت مهندس علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیام تسلیتی را صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

با قلبی آکنده از تاسف و تاثر، درگذشت خدمتگزار سختکوش محرومین و مستضعفین  و مدیر جهادی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب 100حضرت امام خمینی«ره» مرحوم مهندس علیرضا تابش را تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن عبد صالح خدا و یار و یاور سازمان بهزیستی در نهضت ساخت مسکن مددجویان در روستاها و شهرهای کوچک، آمرزش و علو درجات و برای بازماندگان خاصه خانواده محترم و داغدار ایشان صبر و شکیبایی توأم با سلامتی مسألت دارم.

مجموعه مدیران و پرسنل سازمان بهزیستی کشور، یاد و خاطره مرحوم مهندس تابش در همراهی، همدلی و همکاری در تامین مسکن مددجویان و بازسازی مسکن آسیب دیدگان از سیل، زلزله و بلایای طبیعی را هرگز از یاد نخواهند برد.

بی تردید خدمات ارزشمند و مجاهدت شبانه روزی مرحوم تابش،  صدقه جاریه و باقیات الصالحات بی پایان برای آن سفر کرده در سرای باقی خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت رئیس سازمان بهزیستی در پی درگذشت رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..