تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریمه ۲۵۰میلیارد ریالی متخلفان اقتصادی در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هوشنگ محمدی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه ۳۱۰۰پرونده در زمینه کالا و خدمات، ۲۶۷پرونده در زمینه قاچاق کالا و ارز و همچنین ۵۲۳ پرونده در زمینه دارو و درمان تشکیل شد که متخلفان آن‌ها در مجموع به پرداخت بیش از ۲۵۰میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

محمدی افزود: بیشترین تخلفات در بخش صنفی مربوط عدم درج  قیمت، صادر نکردن فاکتور، گران فروشی و کم فروشی بوده است.

او، قاچاق دخانیات، البسه وسوخت را بیشترین تخلفات پرونده‌های قاچاق کالا و ارز بیان کرد.

محمدی خاطرنشان کرد: طرح ویژه ضیافت ماه مبارک رمضان به اتمام رسیده و در این ایام تشدید رسیدگی‌ها موثر بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با اشاره به اینکه طرح ملی مقابله با کرونا ادامه دارد افزود: اولویت های سازمان تعزیرات در رسیدگی به تخلفات تغییر کرده و با هر گونه سوء استفاده‌های احتمالی خصوصا در حوزه کالاهای اساسی و کالاهای هدف برخورد جدی می کنیم.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریمه ۲۵۰میلیارد ریالی متخلفان اقتصادی در قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..