تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر | شوخی بایدن درباره حضور همسرش در المپیک توکیو

المپیک ۲۰۲۰ توکیو بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود اما برخی سیاستمدارن از این قاعده مستثنی بودند. جیل بایدن، بانوی اول آمریکا، در مراسم افتتحایه و سه بازی کاروان ورزشی این کشور حضور یافت و تیم خود را تشویق کرد.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، که در مراسمی در ویرجینیا شرکت کرده بود با اشاره به حضور همسرش در المپیک توکیو، گفت: «جیل می‌خواست امشب اینجا باشد اما اگر شما تلویزیون را روشن کنید تا شاهد حضور تیم آمریکا باشید، جیل بایدن را که در آنجا ایستاده خواهید دید. نخست وزیر ژاپن اولین شخصی بود که به عنوان رئیس دولت به کاخ سفید دعوت کردم اما او این موضوع را کاملاً واضح اعلام کرد که ... می‌خواست جیل به ‍ژاپن برود.»

جیل با امپراتور و برخی دیگر از مقامات ژاپن نیز دیدار داشت و در یک کارگاه بخور ژاپنی نیز شرکت کرد. منبع: همشهری
 

265 256




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر | شوخی بایدن درباره حضور همسرش در المپیک توکیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..