تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدیو دیپ فیک الیزابت اولسن در نقش دنریس تارگرین در Game Of Thrones + ویدیو

در ویدیویی دیپ فیک از سریال Game Of Thrones، الیزابت اولسن در نقش ملکه اژدهایان، دنریس تارگرین ظاهر می شود. در سریال پرطرفدار شبکه HBO نقش دنریس را امیلیا کلارک بازی می کرد و در تمام ۸ فصل سریال این نقش توسط کلارک ایفا می شد. اولسن بیشتر به خاطر بازی در نقش واندا ماکسیموف در دنیای سینمایی مارول شناخته می شود و اخیراً نیز برای بازی در نقش واندا در مینی سریال WandaVision نامزد دریافت جایزه امی شد. هم دنریس و هم واندا در فراز و فرودهای شخصیتی خود باید با تروماهای بسیاری مواجه می شوند. رویکرد سازندگان نسبت به اوج داستان شخصیت دنریس در فصل پایانی سریال Game Of Thrones تا به امروز نیز در میان طرفداران سریال جنجالی باقی مانده است.

وقتی دنریس در سریال Game Of Thrones معرفی شد چیزی جز یک عروسک در دستان برادر شرور و شیطان صفتش نبود. ازدواج او با کال دروگو (جیسون موموآ) و مرگ متعاقب او ، به شکلی در نتیجه مصونیت دنریس در مقابل آتش بود. در نتیجه این اتفاقات بود که دنریس ماموریت خود را بدست آوردن آیرون ثرون و آزاد کردن مردان در سراسر هفت قلمرو اعلام کرد. نیات او نیک بودند اما در فصل هشتم دچار پیچشی تند و یکباره شدند، جایی که وی در نهایت بدست معشوقش جان اسنو (کیت هرینگتون) کشته می شود، بعد از این که کینگز لندینگ را خاکستر کرده و به ملکه دیوانه تبدیل می شود. اکنون نیز یک ویدیو دیپ فیک بسیار واقعی از یک کاربر یوتیوبی به نام stryder HD ، الیزابت اولسن را در نقش ملکه اژدهایان قرار می دهد.

شباهت بین الیزابت اولسن و دنریس کلارک در این ویدیو بسیار حیرت انگیز است. چیزی که در مورد این ویدیو دیپ فیک بسیار جلب توجه می کند این است که اولسن در واقع برای نقش دنریس تارگرین تست داده بود. ستاره سریال WandaVision می گوید که تست بازیگری او برای این نقش بسیار بد بوده است در حالی که به عقیده بسیاری او بهترین گزینه برای بازی در نقش واندا بود. در مقابل نیز کلارک بازی خیره کننده ای در نقش دنریس داشت هر چند شوربختانه ماجراجویی الهام بخش شخصیت او در فصل پایانی به شکلی شتابزده به پایان رسید.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

ثبت امتیاز

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدیو دیپ فیک الیزابت اولسن در نقش دنریس تارگرین در Game Of Thrones + ویدیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..