تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست سنگین میرهاشم حسینی مقابل حریف ازبک

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین از توکیو، میرهاشم حسینی، نماینده تکواندوی کشورمان در دسته ۶۸- کیلوگرم المپیک در نخستین مسابقه خود مقابل یو جین هوان از چین تایپه قرار گرفت؛ این نبرد در نهایت ۱۸ بر ۱۵ به سود میرهاشم خاتمه پیدا کرد تا نماینده کشورمان کارش را در این دوره با پیروزی آغاز کند.

میرهاشم در دومین نبرد خود در این دوره از مسابقات که در سالن ماکوری شهر توکیو برگزار شد، مقابل رشیدوف از ازبکستان قرار گرفت که این مسابقه با نتیجه ۳۴ بر ۲۲ به سود نماینده ازبکستان خاتمه پیدا کرد.

به این ترتیب، میرهاشم حسینی از صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازماند و رشیدوف در مسابقه بعدی خود در مرحله نیمه‌نهایی باید با ندزاد از بوسنی روبرو شود.

۲۵۶ ۲۵۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست سنگین میرهاشم حسینی مقابل حریف ازبک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..