تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع کارت شرکت در کارشناسی ارشد از امروز

کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ از امروز بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

توزیع کارت شرکت در کارشناسی ارشد از امروزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در نوبت صبح روز‌های چهارشنبه ۶، پنجشنبه ۷ و جمعه ۸ مرداد ماه سال ۱۴۰۰ و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.


متقاضیان هر یک از کدرشته‌های امتحانی لازم است به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند.

محل برگزاری آزمون متقاضیان با توجه به شهرستان درج شده در بند ۳۷ تقاضانامه ثبت نامی آنان تعیین شده است.

کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون متقاضیان ازامروز بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

متقاضیان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

آن دسته از متقاضیانی که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در رشته امتحانی دوم (رشته شناور) هم بوده‌اند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از درگاه سازمان سنجش آموزش کشور پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند. زمان برگزاری آزمون رشته‌های شناور (رشته انتخابی دوم) صبح روز چهارشنبه ۶ مرداد تعیین شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع کارت شرکت در کارشناسی ارشد از امروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..