تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رستمیان بهترین نتیجه را رقم زد

مربی تیم ملی تپانچه گفت: بهترین نتیجه ممکن برای ما در المپیک رقم خورد و آن هم در مسابقه ای که سطحش واقعا بالا بود.

رستمیان بهترین نتیجه را رقم زدبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، محسن نصر اصفهانی مربی تیم ملی تپانچه، بعداز دهمی هانیه رستمیان، افزود: هانیه خیلی قشنگ کار کرد بهترین نتیجه ممکن را برای ما در المپیک رقم زد. او با اختلاف خیلی کم از فینال جا ماند. انتظار نداشتیم به این خوبی ظاهر شود، اما دستش درد نکند، دهمی المپیک برای نخستین بار در تپانچه بانوان، کار بزرگی است.

مربی تیم ملی تیراندازی تپانچه، گفت:  امیدوار به فینالیست شدن هانیه در المپیک ۲۰۲۴ پاریس هستم و شک نکنید، بانوان تپانچه دو سهمیه می گیرند.

نصر اصفهانی افزود: خدا را شکر ما امکانات خیلی خوبی داریم، حتی در حد بهترین های دنیا. البته بچه های ما هم با مدال طلا و دهمی المپیک تا اینجا عملکرد خیلی خوبی داشتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رستمیان بهترین نتیجه را رقم زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..