تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت تسهیلات به کشاورزان مناطق  دچار تنش آبی

به کشاورزان مناطق  دچار تنش آبی تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: این تسهیلات در قالب تسهیلات قرض الحسنه که  با اعتبار سه هزار میلیارد تومان به تمامی کشاورزان سراسر کشور پرداخت می شود، داده خواهد شد. پرداخت تسهیلات به کشاورزان مناطق  دچار تنش آبی

خدا رحم امیری زاده افزود : این تسهیلات  با سود چهار درصد و باز پرداخت پنج ساله خواهد بود. .

وی ادامه داد :  کشاورزان می‌توانند از طریق سامانه‌ای که بزودی اعلام می‌شود برای دریافت این تسهیلات ثبت نام  و اقدام کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی بیان کرد :  اطلاع رسانی در خصوص ثبت نام در این سایت و دریافت تسهیلات از طریق مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها، روابط عمومی سازمان و مراکز خدمات کشاورزی انجام می‌شود.

امیری زاده گفت : تاکنون نیز ۸۰۰ میلیارد ریال غرامت به کشاورزانی که محصول کشت پاییزه خود را تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزی کرده بودند و بر اثر خشکسالی دچار خسارت شده بودند پرداخت  گردیده است.

بیشتر بخوانید : پرداخت غرامت به کشاورزان آسیب دیده از خشکسالی

وی افزود : پیشنهاد پرداخت غرامت خشکسالی به کشاورزانی که محصول خود را بیمه نکرده  و دچار خسارت گردیده اند داده شده است و در صورت تامین اعتبار در این زمینه اطلاع رسانی می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت تسهیلات به کشاورزان مناطق  دچار تنش آبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..