تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود LEGO Legacy: Heroes Unboxed 1.9.1 – بازی نقش آفرینی “لگو میراث” اندروید!

LEGO Legacy: Heroes Unboxed v1.9.1 – بازی نقش آفرینی و جالب “لگو میراث” برای اندروید
یک عنوان نقش محور هیجان آور و محبوب برای اندروید
تست شده با اجرای آنلاین

LEGO Legacy: Heroes Unboxed – لگو میراث: قهرمانان اسباب بازی ها عنوانی دیگر از سری بازی های پرمخاطب LEGO در سبک نقش آفرینی (Role Playing) می باشد که این بار توسط کمپانی گیم لافت توسعه داده شده و به شکل رایگان عرضه شده است. فارسروید، اولین وب سایت ایرانی منتشر کننده این بازی در سطح وب می باشد و شما را دعوت به دانلود یک بازی جالب و سرگرم کننده دیگر از این فرانچایز می کند. همانطور که می دانیم، سری بازی های لگو با همکاری مستقیم کمپانی LEGO A/S ساخته می شوند. تا به امروز شرکت ها و استودیوهای بازی سازی متنوعی در ساخت این بازی ها همکاری داشته اند و تا به امروز ده ها بازی با عنوان LEGO تولید و منتشر شده است. یکی از این کمپانی ها که همه ما نیز به خوبی با آن و کیفیت بازی هایش آشنا هستیم، کمپانی فرانسوی Gameloft است که در سال 2020 اقدام به تولید بازی LEGO Legacy: Heroes Unboxed کرد و فارسروید آن را همزمان با انتشار به صورت جهانی تهیه و منتشر نموده است تا شما علاقه مندان به بازی های لگو بتوانید باری دیگر یکی از عناوین جدید آن را خیلی سریع و برای اولین بار در ایران روی دستگاه اندرویدی خودتان دانلود و نصب کنید تا حسابی سرگرم شوید. پس با فارسروید در معرفی این بازی زیبا و سرگرم کننده همراه باشید.

LEGO Legacy: Heroes Unboxed

در بازی LEGO Legacy: Heroes Unboxed شما در نقش قهرمانان محبوب و شخصیت های معروف LEGO در انیمیشن ها و کارتون های این مجموعه از جمله شخصیت هایی همچون Hot Dog Man, Captain Redbeard, Lloyd, Ninjago, Majisto, Willa the Witch, Spaceman Reed و بسیاری دیگر هستید که حالا در یک دنیای جدید و فانتزی کنار هم جمع شده و قرار است شما را حسابی سرگرم کنند. این بازی یک RPG Action-packed می باشد و در سبک بازی های نقش آفرینی نوبتی طراحی شده است. این سبک از بازی ها بیشتر در عناوین Auto Chess دیده می شود. در این گونه بازی ها، شما می بایست یک گروه از قهرمانان را بسازید و با آن ها به رقابت با دشمنان بروید. سپس باید در رقابت هایی که به شکل نوبتی انجام می شوند (مثل شطرنج) علیه دشمنان حرکات هجومی خود را انجام دهید. در بازی LEGO Legacy: Heroes Unboxed نیز به همین صورت است و شما می بایست با کمک ویژگی ها و مهارت هایی که هر قهرمان دارد، یک حمله علیه دشمنان انجام دهید تا نوبت شما تمام شود و دشمنان نیز حمله خود را علیه شما ترتیب دهند. قابلیت ها، آیتم ها و مهارت های جانبی بسیاری در این بازی طراحی شده است تا شما بتوانید مبارزاتی جذاب را تجربه کنید. با ارتقاء قهرمانان می توانید در مبارزات آتی عملکرد بهتری داشته باشید. گرافیک بازی بسیار عالی و مدل سازی ها تماماً سه بعدی می باشند. LEGO Legacy: Heroes Unboxed همینک به صورت تست شده و رایگان از فارسروید قابل دانلود است. برای آشنایی بیشتر با این بازی می توانید نگاهی به ویدئوی تریلر و تصاویر اسکرین شات آن بی اندازید. با کسب امتیاز 4.0 از 5.0 این بازی تا به امروز از مرز 1 میلیون دانلود در گوگل پلی عبور کرده است.

نکات تکمیلی:

بازی کاملاً آنلاین می باشد و برای اجرای آن به یک وی پــی ان برای تغییر IP نیاز دارید. برای این بازی دیتای جداگانه ای عرضه نشده است و اطلاعات مورد نیاز در بین مراحل و از دانلودر داخل بازی دریافت می شوند. لطفاً دقت کنید که در صورتی که یک بازی دیگر از کمپانی گیم لافت در دستگاه خود داشته باشید، این بازی نصب نمی شود. در صورتی که با ارور App not installed رو به رو شدید مجبور هستید تا بازی های گیم لافت دیگری که روی دستگاه تان دارید را حذف کنید. نسخه جدید بازی هک نمی شود، در صورت هک شدن، مود به جعبه دانلود اضافه می شود. تغییرات نسخه 1.9.1 NEW MINIFIGURES Welcome the newest members of the LaQuay family—Rita and Ernest! GORWELL ALL-STAR EVENT Make sure your will is invincible—you're about to meet the extraterrestrial invaders! IMPERIALS EVENT Grab your swords for the Imperials Event and an adventure you’ll never forget! BALANCE CHANGES The Holiday Break, Cool Kids and Tierney of Justice events were rebalanced along with Captain Valiant, Private LaQuay, Governor and Leigh Tierney, Admiral Nonsuch, and the Eldorado Fortress Set.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود LEGO Legacy: Heroes Unboxed 1.9.1 – بازی نقش آفرینی “لگو میراث” اندروید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..