تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال بازگشت خاموشی ها در هفته پیش رو

سخنگوی صنعت برق گفت: این هفته به دلیل افزایش دمای هوا روز‌های سختی پیشرو صنعت برق خواهد بود.

با افزایش دما روزهای سختی پیشرو صنعت برق خواهد بود


مصطفی رجبی مشهدی افزود: پیش بینی می‌شود مصرف برق در هفته آینده از ۶۵ هزار مگاوات عبور کند که رقم بسیار بالایی است.

وی گفت: روزهای پیش رو روزهای بسیار سختی برای صنعت برق خواهد بود، زیرا میزان مصرف از میزان تولید ۱۰ هزار مگاوات بیشتر می‌شود.

سخنگوی صنعت برق ادامه داد: پیشی گرفتن میزان مصرف برق با توجه به میزان تولید نیروگاه‌های کشور و محدودیت نیروگاه‌های برق آبی، قابل جبران نیست.

رجبی مشهدی افزود: برای گذر از این شرایط بدون اعمال خاموشی برنامه ریزی شده نیازمند کمک صنایع بزرگ، مشترکان خانگی و تجاری هستیم.

وی با اشاره به اینکه مصرف برق امروز به ۵۸ هزار مگاوات رسیده است، گفت: اگر مشترکان برق در زمان اوج مصرف برق صرفه جویی کنند با محدودیت کمتری از این روزها عبور میکنیم.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
Seemorgh.com/news
منبع: khabaronline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال بازگشت خاموشی ها در هفته پیش رو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..