تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود CarX Rally 15021 – بازی مسابقه ای فوق العاده زیبا و گرافیکی “رالی کار ایکس” اندروید + مود + دیتا

CarX Rally v15021 + Mod – بازی مسابقه ای و هیجان انگیز “رالی کار ایکس” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

CarX Rally – رالی کار ایکس یک بازی بسیار زیبا و خوش ساخت دیگر از مجموعه بازی های انقلابی و پرطرفدار CarX است که به دنبال موفقیت بازی های قبلی این مجموعه از جمله CarX Highway Racing و سری بازی های CarX Drift Racing ساخته و برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسید. سازنده و منتشرکننده این بازی ها استودیوی روسی CarX Technologies است که با ظرافت و دقت زیادی اقدام به ساخت و توسعه این عناوین کرده است. در اواخر سال 2020 این استودیو از بازی متفاوت تر خود نیز رونمایی کرد و آن را با نام CarX Rally به انتشار رساند. این بازی همانطور که از نامش پیداست یک عنوان مسابقه ای در سبک مسابقات رالی است. چیزی که بازی CarX Rally را به شدت جذاب کرده، گرافیک مثال زدنی و گیم پلی طبیعی آن است که می تواند هر کسی به خصوص علاقه مندان به بازی های مسابقه ای و ماشین سواری به ویژه رقابت های مهیج رالی را عاشق خودش کند. فارسروید مفتخر است که اعلام کند همزمان با انتشار نسخه کامل و نهایی این بازی در گوگل پلی، آن را تهیه و همراه با یک نسخه مود به صورت جداگانه جهت دانلود به شکل رایگان و تست شده تدارک دیده تا شما عزیزان بتوانید از یک بازی خوش ساخت و بسیار زیبای دیگر در سبک ریسینگ لذت ببرید و خودتان را به یک چالش سرگرم کننده دعوت کنید!

CarX Rally

در بازی CarX Rally که بیشتر از آنکه یک بازی سبک مسابقه ای ساده باشد، یک عنوان بسیار حرفه ای در سبک شبیه ساز مسابقات رالی است، شما در نقش یک راننده ماهر و منتخب هستید که برای رقابت های قهرمانی جهانی رالی به این مسابقات دعوت شده است. شما باید در این رقابت ها شرکت کرده و در بخش های مختلف آن سعی کنید که با ثبت بهترین رکورد ممکن، این رقابت ها را پیروز شوید. اگر فکر کردید که بازی رالی کار ایکس یک بازی ساده و تفننی است بهتر است تجدید نظر کنید چرا که این بازی یک عنوان کاملاً حرفه ای برای گیمرهای حرفه ای است. همه چیز در CarX Rally مطابق اصول فیزیکی و واقع گرایانه ساخته شده است و کوچک ترین بی دقتی شما در رانندگی منجر به خارج شدن شما از مسیر و کسر امتیاز و یا حتی باخت آن مسابقه خواهد شد. پس اگر از افراد حرفه ای و ماهر در این نوع بازی ها نیستید و آشنایی کافی با رقابت های چالش برانگیز رالی ندارید و صرفاً به دنبال یک بازی تفننی و ساده هستید بهتر است سراغ بازی های دیگر بروید. در CarX Rally مهارت رانندگی شما در شرایطی متفاوت و در جاده هایی خاص که مخصوص مسابقات رالی هستند سنجیده می شود. شما می توانید با خرید و ارتقاء ماشین های مختلف، تجربه های متفاوت و ارتقاء یافته ای را در بازی داشته باشید. نقطه قوت اصلی بازی CarX Rally همانطور که به آن اشاره شد گرافیک مثال زدنی و پرجزئیات آن است. جزئیات زیاد این بازی باعث شده تا این بازی در سطح یک عنوان کنسولی باشد. در کنار این گرافیک عالی و دقت زیاد به طراحی های محیطی، این گیم پلی بی نظیر، واقع گرایانه و طبیعی بازی است که حس و حال یک بازی تمام عیار در سبک مسابقات رالی را برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید از بخش تنظیمات نوع کنترلر بازی، مقدار گرافیک و نمای دوربین را تغییر دهید تا بیشتر از پیش این بازی را به صورت حرفه ای تجربه کنید. پس معطل نکنید و همین حالا به بخش دانلود باکس فارسروید بروید و آخرین نسخه بازی جذاب و گرافیکی رالی کار ایکس را از سرورهای مستقیم و سریع سایت دانلود کنید و تا می توانید از این بازی هیجان انگیز لذت ببرید!

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.carxtech.rally را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

تغییرات نسخه 15021 - New game mode: Special Stages, - a new way to earn credits - New game mode: Daily Challenges, - a new way to earn R coins - New main menu interaface, and car selection in the garage - New mini-map features: obstacle, bump and road narrowing markers - New finish menu interface in championships - New in-race dynamic car camera mode - Overall race replay improvements

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود CarX Rally 15021 – بازی مسابقه ای فوق العاده زیبا و گرافیکی “رالی کار ایکس” اندروید + مود + دیتا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..