تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صالحی‌امیری: موفقیت شمشیربازی ایران تصادفی نیست

«سیدرضا صالحی‌امیری» امروز (شنبه) بعد از ثبت سومین پیروزی شمشیربازان ایران در روز نخست رقابت‌ها که توسط محمد رهبری به دست آمد، گفت: از اصحاب رسانه تقدیر می‌کنم که حضور پررنگی در سالن‌ها دارند. در مورد شمشیربازی هم باید این را بگویم که سه پیروزی که تا به این لحظه ثبت شده، تصادفی نبوده و نتیجه سال‌ها زحمت ملی‌پوشان، مربیان و در راس آن‌ها، «فضل‌الله باقرزاده» رییس فدراسیون است.

به گزارش روزنو، وی ادامه داد: شمشیربازان ایران قدم اول را محکم برداشتند و به نظر می‌رسد یکی از پدید‌های کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰، تیم شمشیربازی است.

رییس کمیته ملی المپیک در ادامه به رقابت ورزشکاران ایران در روز گذشته اشاره کرد و از «نازنین ملایی» ملی‌پوش رویینگ نام برد و گفت: دیروز دختر قایقران شایسته ایران نتیجه خوبی ثبت کرد. صعود وی در شرایطی بود که در ایران پیست ۲۰۰۰ متر نداریم و همیشه در پیست هزار متر تمرین کرده و در نتیجه این عملکرد شایسته تقدیر است.

رییس کمیته ملی المپیک که عازم سالن تکواندو بود، گفت: من امیدوارم در تکواندو و سایر رشته‌ها هم شاهد اتفاق‌های خوبی باشیم. آنچه در قایقرانی و شمشیربازی ثبت شد، حکایت از این دارد که کاروان ایران شروع خوش یمنی داشته است. فقط باید به این نکته توجه کنیم که در این روز‌ها کمی صبور باشیم.

در دور نخست مسابقات شمشیربازی بازی‌های المپیک علی پاکدامن، مجتبی عابدینی و محمد رهبری برابر حریفان خود به برتری رسیدند. مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و سیدرضا صالحی امیری از نزدیک رقابت سابریست‌های ایرانی را نظاره‌گر بودند.

علی پاکدامن تا دقایق دیگر به مصاف هارتینگ مکس آلمانی می‌رود و مجتبی عابدینی نیز برابر ژیلاکی قهرمان المپیک قرار می‌گیرد. محمد رهبری در مرحله یک‌شانزدهم نهایی به مصاف نماینده ایتالیا خواهد رفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صالحی‌امیری: موفقیت شمشیربازی ایران تصادفی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..