تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش دوباره سریال پرحاشیه گاندو

بازپخش ۱۳ قسمت ابتدایی سریال گاندو و انتشار ۲۷ قسمت باقیمانده آن، در روز‌های پایانی دولت دوازدهم باز هم جنجال آفرین شده است. البته اولین حاشیه را مجتبی امینی تهیه کننده گاندو با توئیت خود ایجاد کرد. او در توئیترش نوشت: «خیلی خون دل خوردیم، ولی بازگشتیم. از امشب؛ ۴۰شب میهمان خانه هایتان هستیم. با پخش سریال گاندو با بیان موضوعات ناگفته و بر زمین مانده.» فرادید| پخش فصل دوم سریال گاندو که از فروردین امسال آغاز و مدتی بعد متوقف شده بود، حالا از پنجشنبه گذشته بار دیگر روی آنتن شبکه ۳ رفته است. طبق اعلام مدیران این شبکه قرار است که پخش سریال گاندو چهل شب ادامه داشته باشد.  

به گزارش فرادید؛ سریال گاندو که احتمالا جز پرحاشیه‌ترین سریال‌های تاریخ صداوسیما به شمار می‌رود، بازپخش سیزده قسمت نخستین فصل دوم و انتشار ۲۷ قسمت دیگر آن باز هم خبرساز شده است. این اتفاق در حالی است که روز‌های آینده قرار است قدرت از دولت دوازدهم به دولت سیزدهم منتقل شود.

پیش از این، سخنگوی دولت، رئیس دفتر حسن روحانی، وزیر امورخارجه و سخنگوی این وزارتخانه به پخش فصل دوم سریال گاندو در فروردین ماه واکنش نشان داده بودند.  

پس از این واکنش‌ها، صداوسیما اعلام کرد که پخش گاندو متوقف شده است. برخی از منتقدان دولت، توقف سریال را به موضع گیری دولت مرتبط دانستند.

اما رسانه ملی این مسئله را تکذیب و اعلام کرد که تولید ۲۷ قسمت دیگر گاندو ادامه دارد و توقف سریال به دلیل مشکل فنی و آماده نبودن باقی قسمت‌ها بوده است.

عوامل گاندو مدعی اند که قصه سریال، بر‌مبنای پرونده‌های واقعی ساخته شده است و به موضوع تقلای سرویس‌های امنیتی انگلیس در ایران و مبارزه مدافعان امنیت برای مقابله با نفوذ آن‌ها در کشور می‌پردازد.

این در حالی است که محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه دولت یازدهم و دوازدهم این روایت‌ها را دروغ می‌داند.

کارگردانی فصل دوم گاندو برعهده جواد افشار، نویسندگی سریال را آرش قادری و تهیه کنندگی آن را هم مجتبی امینی عهده دار بوده است. گاندو محصولی از موسسه شهید آوینی است.

جنجال دوباره گاندو؛ پخش دوباره سریال پرحاشیه! واکنش‌ها به بازگشت دوباره گاندو بازپخش ۱۳ قسمت ابتدایی سریال گاندو و انتشار ۲۷ قسمت باقیمانده آن، در روز‌های پایانی دولت دوازدهم باز هم جنجال آفرین شده است. البته اولین حاشیه را مجتبی امینی تهیه کننده گاندو با توئیت خود ایجاد کرد.

او در توئیترش نوشت: «خیلی خون دل خوردیم، ولی بازگشتیم. از امشب؛ ۴۰شب میهمان خانه هایتان هستیم. با پخش سریال گاندو با بیان موضوعات ناگفته و بر زمین مانده.»

اشاره او به موضع گیری دولت در برابر گاندو و تلاش دولت برای توقیف سریال بوده است.

در این میان هواداران گاندو نیز به حمایت از پخش سریال پرداخته اند. آن‌ها همچنین می‌گویند با توجه به آغاز دولت رئیسی، دیگر دولت روحانی نمی‌تواند مانع پخش گاندو شود.

مدافعان گاندو مدعی اند که، چون دولت روحانی سوژه واقعی این سریال است هر بار مانع از پخش آن می‌شود.

در طرف مقابل، منتقدان پخش سریال گاندو را به نوعی بدرقه دولت روحانی به صداوسیما قلمداد کرده اند.

منتقدان می‌گویند صداوسیما با روایت‌های کذب گاندو، در پی تخریب همه جانبه دولت یازدهم و دوازدهم و نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور است.

کاربری در این رابطه نوشت: «با این سریال‌های تهی و سناریو‌های ضعیف گاندو و خانه امن و... زحمات و تلاش‌های ارزشمند سازمان‌های اطلاعاتی وطن را زیر سؤال می‌برند!»

البته دسته سومی نیز در میان واکنش‌ها حضور داشتند. این دسته معتقدند که پخش گاندو در شرایط خاص موجود ایران، موجب چند دسته شدن و اختلاف افکنی در کشور می شود.

جنجال دوباره گاندو؛ پخش دوباره سریال پرحاشیه!

احتمال توقف دوباره گاندو وجود دارد؟ شبکه ۳ قرار است که ابتدا ۱۳ قسمت قدیمی گاندو را پخش کند و سپس به انتشار قسمت‌های تازه برسد. با این وجود قسمت‌های جدید سریال احتمالا از ۱۳ مرداد به بعد پخش خواهد شد. درست از زمانی که دولت رئیسی کار خود را آغاز کرده و دولت روحانی از قدرت کنار رفته است.

با این وجود هواداران گاندو پیش بینی می‌کنند که گاندو با وجود مخالفت‌ها و انتقاد‌ها بدون هیچ مشکلی پخش خواهد شد.  

البته برخی از فعالان رسانه‌ای امیدوارند که ابراهیم رئیسی برای کاهش اختلاف‌ها در شرایط موجود از صداوسیما بخواهد تا موقتا پخش گاندو را متوقف کنند.

از سوی دیگر با توجه به حضور مجتبی امینی، تهیه کننده سریال گاندو در ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی، بعید به نظر می‌رسد که رئیس دولت سیزدهم مانعی برای پخش گاندو ایجاد کند.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش دوباره سریال پرحاشیه گاندو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..