تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعداد بستری‌های کرونایی در البرز چهار رقمی شد/۱۸ خانواده داغدار شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه ۱۸ کرونایی در یک روز گذشته جان خود را از دست دادند، گفت: طی یک روز گذشته ۱۳۱ نفر در مراکز درمانی استان البرز بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمد فتحی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی صورت گرفت، در خصوص آخرین وضعیت کرونایی در استان، گفت: از دیروز تا امروز ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳۱ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

تعداد بستری‌های کرونایی در البرز چهار رقمی شد/۱۸ خانواده داغدار شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: مجموع کل  موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک، از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز ۵۱ هزار و ۷۵۹  نفر است.

این مقام مسئول بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۱۰۴۴ نفر در مراکز درمانی بستری هستند که از این تعداد، ابتلای  ۴۹۱  نفر به بیماری  کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

فتحی ادامه داد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به  ۴۵۳۵ نفر رسیده است.

وی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۴۶ هزار ۱۶۷ نفر از مراکزدرمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام/ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعداد بستری‌های کرونایی در البرز چهار رقمی شد/۱۸ خانواده داغدار شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..