تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم محرم حذف شدنی نیست

ساعت: 14:53 منتشر شده در مورخ: 1400/05/02 شناسه خبر: 1753889

فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان گفت: ایام محرم حذف شدنی نیست و باید دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم‌ها مورد توجه باشد تا آسیب کمتری متوجه استان بوده و ضعیت کرونایی بدتر نشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در دیدار مداحان استان زنجان، اظهارداشت: مشکلات مداحان قلب مرا به درد آورد که از حداقلترین امکانات برخوردار نیستند.

وی با بیان اینکه ای کاش مدیران مشکلات مداحان را به من بازگو می‌کردند، درست است دستمان بسته است اما کار حداقلی انجام می‌دادیم، افزود: مقصر ما هستیم که فقط شعار می‌دهیم و عمل نمی‌کنیم و شرمنده شما مداحان هستم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید به نوکران امام حسین(ع) نوکری کنیم که تا کنون  کاری انجام نداده‌ایم.، ادامه داد: به دلیل اعتقاد و علاقه قلبی به ساحت ائمه اطهار(ع) باید مداحان را حمایت کنیم اما مشکلات موجود در استان اجازه نداد به سایر مشکلات رسیدگی کنم.

وی با بیان اینکه موضوع پسماند یکی از بزرگترین مشکلات استان بود که تلاش شد رای دادگاه به طرف مردم برگردانده شود، افزود: این کار زمان زیادی از من گرفت.

این مسئول باغ شهرها را یکی دیگر از مشکلات استان زنجان عنوان کرد و افزود: بیشترین تعداد باغ شهرها در استان زنجان وجود دارد که زمان زیادی برای حل مشکلات آن صرف شد.

استاندار زنجان گفت: پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان _تهران از سال ۸۲ باقی مانده بود و با پیگیری‌های انجام شده تا مردادماه سال گذشته مشکل این پروژه حل شد و قرار است ۱۰۶ کیلومتر از این خط به زودی راه‌اندازی ‌شود.

حقیقی با اشاره به اینکه به نیت ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در هفته گذشته ۳۵۳۵ خانه محرومین استان زنجان با حضور معاون وزیر افتتاح شد، خاطرنشان کرد: موفقیت سریال شهید شهریاری موجب شد تا بخشی از فیلمبرداری فیلم شهید باکری در زنجان انجام و زندگینامه خانم دباغ در زنجان فیلمبرداری شود.

وی یادآورشد: وضعیت زنجان از نظر مرگ و میر کرونایی نسبت به کشور و جهان بهتر بوده و ۹۷ درصد بیماران در استان زنجان بهبود یافته‌اند.

این مسئول از برگزاری جلسه دیگری با حضور روسای کانون مداحان استان زنجان، مدیرکل صمت، معاون امور اقتصادی و رئیس بانک‌های استان زنجان برای رفع مشکلات مداحان خبر داد و گفت: در این جلسه پیشنهادات و راهکارهای عملیاتی ارائه شود.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: ایام محرم حذف شدنی نیست و باید دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم‌ها مورد توجه باشد تا آسیب کمتری متوجه استان بوده و ضعیت کرونایی بدتر نشود.

حقیقی از مداحان استان خواست تا در ایام محرم گروه‌های اعلامی را برای واکسیناسیون دعوت کنند چرا که در حال حاضر امکانات استان زنجان به حدی است که می‌توان روزانه ۳۰ هزار نفر را واکسینه کرد.

وی ادامه داد: میزان فوتی‌ها کرونا از پیک چهارم بهتر شده است و باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کاهش ابتلا و مرگ و میر کمک کرد که باید مداحان به عنوان سفیران سلامت به افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمک کنند تا از ۴۸ درصد به بالای ۹۰ درصد برسد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم محرم حذف شدنی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..