تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود One Booster – Antivirus, Booster, Phone Cleaner Full 1.7.3.0 – برنامه افزایش دهنده و بهینه سازی سرعت اندروید

One Booster – Antivirus, Booster, Phone Cleaner v1.7.3.0 – اپلیکیشن افزایش دهنده و بهینه سازی سرعت اندروید
نسخه پریمیوم و کامل برنامه به ارزش 5.99 دلار

اندروید بی شک یکی از محبوب ترین سیستم عامل ها در سراسر جهان می باشد و روز به روز نیز به کاربران اش افزوده می شود. از مهم ترین دلایل محبوبیت اندروید می توان به نرم افزار های مختلف و امکانات بی نظیر اش اشاره کرد که هر کسی را به سمت خود جذب می کند. این سیستم عامل نیز همانند دیگر سیستم عامل ها نیاز به مراقبت دارد و باید در بازه های زمانی مختلف سعی در برطرف سازی مشکلات نرم افزاری آن نمود. بهترین روش برای برطرف سازی این مشکلات استفاده از ابزار های جانبی و بهینه ساز است که سعی کرده ایم تا به کنون بهترین آن ها را در اختیار تان قرار دهیم. One Booster – Antivirus, Booster, Phone Cleaner عنوان یک اپلیکیشن افزایش دهنده و بهینه سازی سرعت اندروید می باشد که توسط One Dot Moblie Limited توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. برنامه فوق با فراهم سازی دسترسی کاربران اش به مجموعه ای از امکانات متنوع اجازه می دهد تا هر گونه نقصی در سرعت اندروید را از بین برده و نیاز های خود را سریعا برطرف سازید. از مهم ترین امکانات و قابلیت های موجود می توان به پاک کننده جانک فایل ها اشاره کرد؛ فایل های اضافی اندروید که به جانک فایل ها معروف هستند مجموعه ای از فایل ها و پوشه های به جا مانده و غیر قابل استفاده از نرم افزار ها می باشد که باید به طور مستمر آن ها را شناسایی و حذف نمود تا سیستم عامل در زمان پردازش اطلاعات با کندی رو به رو نشود. از دیگر ویژگی های این ابزار چند کاره آنتی ویروس داخلی آن است. بدون نیاز به نصب برنامه های جانبی تمامی حافظه را سریعا اسکن نموده و هر گونه ویروس و یا خطر احتمالی را از بین ببرید. اگر در حین کار با اسمارت فون تان با مشکل کندی پردازش اطلاعات رو به رو شدید و از نبود جانک فایل ها مطمئن بودید از خنک کننده سی پی یو استفاده کرده و با محدود سازی پردازش برنامه های غیر ضروری سرعت را چندین برابر افزایش دهید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه One Booster – Antivirus, Booster, Phone Cleaner اندروید :

سیستم هوشمند و بدون نقص شناسایی جانک فایل ها حذف جانک فایل ها تنها با یک اشاره ویروس کش داخلی برای از بین بردن هر گونه تهدیدی بهینه سازی مصرف باتری و افزایش عمر آن متوقف سازی برنامه های در حال اجرای پس زمینه و آزاد سازی حافظه رم خنک کننده سی پی یو با محدود سازی سیستم پردازشی محافظت از اطلاعات کاربران در برابر هکر ها محیط کاربری ساده و آسان برنامه

اپلیکیشن One Booster – Antivirus, Booster, Phone Cleaner با برخورداری از چندین ابزار بهینه سازی اندروید توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 5.99 دلاری منتشر شده و توانسته امتیاز 4.7 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه کامل آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت فارسروید دریافت نمایید.

One Booster - Antivirus, Booster, Phone Cleaner

تغییرات نسخه 1.7.3.0 - No changelog

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود One Booster – Antivirus, Booster, Phone Cleaner Full 1.7.3.0 – برنامه افزایش دهنده و بهینه سازی سرعت اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..