تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵۰ کپسول اکسیژن به بیمارستان قشم اهدا شد

رییس بیمارستان پیامبر اعظم قشم گفت: ۵۰ کپسول اکسیژن از سوی سازمان منطقه آزاد قشم به این بیمارستان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،مریم هروآبادی در جمع خبرنگاران افزود: کپسول‌های اهدایی ظرفیت ۴۰ لیتری دارند که در طول درمان بیماران مبتلا به کرونا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: چندی پیش نیز یک دستگاه اکسیژن ساز از سوی سازمان منطقه آزاد قشم به بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم جهت تامین اکسیژن مورد نیاز برای بیماران مبتلا به کووید ۱۹ به این بیمارستان اهدا شد.

رییس بیمارستان پیامبر اعظم قشم خاطرنشان کرد: مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و خیران با کمک رسانی در حوزه تجهیزات پزشکی به کادر درمان کمک کنند.

جزیره قشم با مساحت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر در سال‌های ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ با تصمیم دولت به ۲ بخش منطقه آزاد با مساحت ۳۰۰ کیلومتر و منطقه ویژه اقتصادی با مساحت یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر تقسیم شد.

پیوند اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی، انتقال تکنولوژی پیشرفته به منطقه، جذب سرمایه‌های خارجی، تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و افزایش صادرات و کسب در آمدهای ارزی از جمله هدف‌های ایجاد منطقه آزاد قشم است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵۰ کپسول اکسیژن به بیمارستان قشم اهدا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..