تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال در هرمزگان

واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال در هرمزگان که از روز‌های گذشته در استان آغاز شده است همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: افراد بالای ۵۰ سال هرمزگانی که از مرکز جامع سلامت پیامک تزریق واکسن دریافت کرده اند می‌توانند به مراکز تجمیعی مراجعه کنند.

به گفته دکتر محمود حسین پور این افراد قبلاً در مراکز جامع سلامت پرونده پزشکی تشکیل داده بودند.

وی گفت: افرادی هم که پرونده پزشکی ندارند با مراجعه حضوری به نزدیکترین مرکز جامع سلامت محل زندگی خود در سامانه سیب نام نویسی کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: اکنون ۸۵ درصد افراد بالای ۵۰ سال هرمزگانی در سامانه سیب نام نویسی کرده اند که از طریق پیامک زمان و مکان واکسیناسیون به آن‌ها اعلام می‌شود.

دکتر حسین پور گفت: واکسیناسیون گروه‌های سنی بالاتر هم به شرط نام نویسی در سامانه سلامت در استان هرمزگان ادامه دارد.

تاکنون بیش از ۲۰۶ هزار نفر در استان هرمزگان علیه بیماری کرونا واکسینه شده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال در هرمزگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..