تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلیس راهور تهران: طرح منع تردد شبانه همچنان پابرجاست

موسوی پور از طرح تشدید برخورد با ترددهای شبانه در سطح شهر تهران و برخورد با رانندگان متخلف در این طرح خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ابوالفضل موسوی پور در خصوص ترددهای شبانه و جریمه ورود به این طرح گفت: طرح تشدید برخورد با تردد های شبانه یا همان منع تردد کرونایی در سطح شهر تهران و  معابر بزرگراهی و برخورد با رانندگان متخلف در دستور ویژه کار پلیس راهور تهران بزرگ قرار دارد .

وی گفت: برخلاف تصور برخی شهروندان در خصوص عدم ثبت جریمه ها الی الخصوص در این شش روزه تعطیلی ، در طرح ورود به محدودیت های کرونایی شبانه ، این دوربین ها  همانند روز نخست  و با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا فعال بوده و رانندگانی را که بدون مجوز وارد این محدوده ها می گردند را مورد اعمال قانون قرار می دهند.

وی گفت: پلیس راهور تهران بزرگ تشدید  این طرح را در دستور ویژه کار خود قرار داده است و تا هر زمان که  ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام نکرده باشد این طرح با قوت ادامه خواهد داشت.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ همچنین به رانندگانی که جهت تردد در بازه زمانی منع تردد شبانه  اقدام به پوشش و مخدوشی پلاک می نمایند توصیه کرد: برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی مخدوشی  و هرگونه تغییر در ارقام پلاک وسیله نقلیه مجازات حبس از ۶ ماه تا یکسال را برای متخلفین در پی دارد .

سرهنگ موسوی پور از رانندگان تهرانی خواست به علت شیوع گسترده ویروس کرونا ، از تردد در سطح شهر  و در ساعات اعلامی و رفتن به دورهمی ها و مهمانی‌ها به خاطر حفظ جان خود و دیگران جدا خودداری نمایندو تردد خود را مدیریت و به بعد از ساعت ۲۲ موکول نکنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلیس راهور تهران: طرح منع تردد شبانه همچنان پابرجاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..