تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قضاوت بانوی داور ایرانی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سیمین رضایی، داور بلوبج تنیس روی میز ایران که از سوی فدراسیون جهانی برای قضاوت در المپیک عازم توکیو شده است، در اولین دیدار خود صبح فردا (شنبه) ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه صبح به وقت ایران به عنوان داور اصلی با همراهی کمکی از کشور مصر مسابقه میکس دوبل ژاپن و اتریش را قضاوت خواهد کرد.

رضایی در اولین روز از آغاز مسابقات تنیس روی میز بازی استفان فگر و سوفیا پولکانوا (اتریشی) در مصاف با میکسِ جان میزوتانی و میما ایتو(ژاپنی) را قضاوت می‌کند.

سیمین رضایی داور با تجربه ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک سرداور مسابقات بود و از شانس بالایی برای قضاوت در مراحل پایانی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو برخوردار است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قضاوت بانوی داور ایرانی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..