تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام جمعه ایلام: مطالبات بحق مردم از صف اغتشاشگران جداست

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام صف مردم که بدنبال مطالبات بحق خود هستند را از اغتشاشگران جدا دانست و گفت: ملت ایران درد محرومیت خوزستان را به خوبی درک می کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در خصوص جدای صف حق طلبان از اغتشاشگران گفت: مردم خوزستان پایمردی خودشان را در هشت سال جنگ تحمیلی نشان دادند، اکنون مطالبات به حقی دارند که باید مورد توجه قرار بگیرد. 

وی افزود: برخی مشکلات مدیریتی نیز موجب شد منافقین ورود کنند و ضد انقلاب تعدادی از افراد بی گناه نیروی نظامی ، انتظامی و مردم را کشتند تا کشته سازی و از مطالبات به حق مردم استفاده نا مناسب کنند.

خطیب جمعه ایلام مشکل آبی در خوزستان را به علت ضعف مدیریت در سالهای دهه هفتاد اعلام کرد و گفت: در همان زمان باید به عواقب این کارها توجه می شد.

حجت‌الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: مردم استان ایلام نیز به سهم خود سعی کردند در این شرایط با ارسال تانکرهای آب به مردم خوزستان کمک کنند.

وی در ادامه به واقعه بزرگ عید غدیر اشاره کرد و گفت: دنیا اسلام را با عاشورا و اربعین می شناسند اما برای غدیر که اهمیت آن از عاشورا بیشتر است، جشنی گرفته نمی شود.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام یادآور شد: در یک دوره برگزاری جشن عید ممنوع بود و برگزاری جشن مصادف با از دست دادن جان و مال افراد تلقی می شد.

کریمی تبار اظهار داشت: عید فطر و قربان برای مسلمانان مهم هستند اما بر اساس روایات خداوند در عید غدیر چند برابر سایر اعیاد افراد را از جهنم نجات می دهد.

وی افزود: درهمی که در غدیر برای رفع نیاز نیازمندی اهدا شود، برابر با هزار درهم است، هرچه می توانید به برادران مومن خود کمک کنید.

امام جمعه ایلام اظهار داشت: عیدی دادن در غدیر را فرهنگ و این روز باید بسیار بزرگ شمرده شود و فرهنگ غدیر در درون خانواده ها جا بیفتد.

حجت‌الاسلام کریمی تبار افزود: وقتی دنیا طلبی و عافیت طلبی رواج پیدا کند، حقیقت واقعی دین مثل غدیر و آن همه شاهد در حجه الوداع نادیده گرفته می شود، حقیقت غدیر نقد نمی شود و اجازه معرفی نمی یابد.

وی به روز گرامی داشت مهارت اشاره کرد و گفت: باید تلاش شود با مهارت آموزی به افراد جویای کار بسیاری از کالاها و خدمات مهارت آموزی برای مشاغل مختلف بتوان وضعیت را تغییر داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام جمعه ایلام: مطالبات بحق مردم از صف اغتشاشگران جداست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..