تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحویل ۱۲ دستگاه پنل خورشیدی در شهرستان طبس

۱۲ دستگاه پنل خورشیدی با حضور نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی به عشایر بخش دستگردان و دیهوک تحویل داده شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت:  قیمت هر دستگاه ۹ میلیون تحویل ۱۲ دستگاه پنل خورشیدی در شهرستان طبسو ۸۱۰ هزار تومان است که در مرحله اول هزار و ۲۰۰ دستگاه بین عشایر استان توزیع می‌شود.

حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: دامداران و عشایر در کنار تامین برق، شایسته توجه ویژه هستند و باید با خرید دام مازاد و تامین علوفه و آذوقه دام به تقویت محلات عشایری کمک شود.

تولیدکنندگان بخش ارسک هم در جلسه‌ای مشکلات خود را با حجت الاسلام نصیرایی ومعاون هماهنگی امور عمرانی استاندار درمیان گذاشتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحویل ۱۲ دستگاه پنل خورشیدی در شهرستان طبس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..