تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری شرکت‌های دانش بنیان ایران و روسیه

مدیران و نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی و روسی با برگزاری نشستی مشترک در مسکو بر توسعه همکاری‌ها و اجرای برنامه‌های مشترک فناوارانه تاکید کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از مسکو، مدیران و نمایندگان شرکت‌های دانش بنیان ایرانی و روسی ضمن بررسی راه‌های رفع موانع و مشکلات، خواستار همکاری بیشتر به منظور تامین منافع مشترک و مقابله با تحریم‌های ظالمانه آمریکا و غرب ضد تهران و مسکو شدند.


الکسی نیچایف، مدیرعامل شرکت ویتل روسیه در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما با اشاره به اینکه هر دو کشور در زمینه فناوری، بویژه در زمینه دارو و تجهیزات پزشکی، توانمندی بسیار زیادی دارند گفت: ایران و روسیه زیر تحریم‌های آمریکا و غرب هستند و باید ین تهدید را به فرصتی برای همکاری تبدیل کرد.
الکساندر کورانشین، مدیرعامل شرکت تکنوپولیس روسیه نیز تاکید کرد: همکاری شرکت‌های فعال در عرصه تکنولوژی‌های نو، علاوه بر تقویت روابط اقتصادی، تامین کننده منافع ملی دو کشور است.
الکساندر ریابچیک، رئیس هیات عامل شرکت متال تورگ روسیه هم با بیان اینکه دیدار‌های رو در رو در شرایط فعلی به سود شرکت‌های دو کشور خواهد بود، افزود: هر اندازه این نشست‌های رو در رو بین شرکت‌های فناوری دو کشور بیشتر شود، همکاری دوجانبه برای مقابله با تحریم‌ها نیز آسان‌تر خواهد بود.
غدیر قیافه، رئیس کنفدراسیون صادرات ایران نیز به ضرورت تعامل بیشتر بین شرکت‌های دانش‌بنیان دو کشور اشاره و تاکید کرد: قطعا برگزاری نشست‌های مشترک می‌تواند زمینه‌ساز تقویت مناسبات تجاری و بازرگانی شود.
مهدی قلعه نویی، رییس مرکز همکاری‌های بین الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اسلامی ایران نیز برگزاری این نشست را گامی مهم برای توسعه همکاری‌های شرکت‌های دانش بنیان ایرانی و روسی برشمرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های گسترده دو طرف در عرصه‌های علم و فناوری، برای توسعه روابط دوجانبه ضرورتی انکارناپذیر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری شرکت‌های دانش بنیان ایران و روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..