تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قانون بی قانونی/خشم موج پنجم کرونا/سدسازی های فاجعه بار/خودرو در تعقیب دلار

۰۷:۴۸ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰

۷۸۳۰۷۲۴

۰۷:۴۸ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰

۷۸۳۰۷۲۴

دانلود PDF

نیم صفحه نخست روزنامه های استانی؛

دانلود PDF

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،تصاویری از نیم صفحه نخست روزنامه های استانی مورخ دوم مردادماه را با تیتر و عناوین مختلف مشاهده می کنید.

روزنامه خبر شمال با انتخاب تیتر"قانون بی قانونی" در خصوص بی توجهی مسئولین نسبت به نابودی جنگل های شمال کشور نوشت.

درحالی‌که به دلیل شرایط کم‌آبی کنونی ایران، ساخت‌وساز سدها متوقف شده بود،اما برخی از این سدها کار خود را از سر گرفتند.سد‌های چومان و کانی گویزان در بانه، سد سیکان در ایلام، سد چراغ ویس در سقز، سد نسا در بم، سد‌های زیبا محمد و مبلغی در لرستان سد‌هایی هستند که امسال اجازه ادامه کار به آن‌ها داده‌شده است. درواقع این‌ها سد‌های در دست اجرا بودند که ادامه کارشان متوقف‌شده بود، اما اکنون اجازه ادامه کار به آن‌ها در سال ۹۷ داده‌شده و بدون اینکه به تغییر الگو‌های بارش و تغییر اقلیم در کشور توجهی شود، قرار است میلیارد‌ها تومان برای ساخت این سد‌ها صرف شود. روزنامه کارون این موضوع را با تیتر"سدسازی های فاجعه بار" پیگیری کرده است.

تماشا

قدس

بامداد جنوب

باختر

وارش

دیار پاکان

 

کارون

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قانون بی قانونی/خشم موج پنجم کرونا/سدسازی های فاجعه بار/خودرو در تعقیب دلار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..