تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتصاب غذای ۱۳ فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

تحولات سرزمین های اشغالی

باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد تعداد اسرای فلسطینی که دست به اعتصاب غذا زده اند به ۱۳ تن افزایش یافته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از  شبکه تلویزیونی المیادین، باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد تعداد اسرای فلسطینی که دست به اعتصاب غذا زده اند به ۱۳ تن افزایش یافته است.
باشگاه اسرای فلسطینی با اعلام این خبر افزود، پنج اسیر فلسطینی دیگر در اعتراض به سیاست بازداشت اداری توسط (رژیم صهیونیستی) دست به اعتصاب غذا زده اند.
این بیانیه همچنین افزود: سه تن از اعتصاب کنندگان غذا در پی تحقق خواسته هایشان در خصوص مشخص شدن مدت زمان بازداشت اداری و تاریخ آزادیشان اعتصاب غذای خود را به تعلیق در آوردند.

در همین زمینه، نهاد‌های فلسطینی فعال در امور اسرا، اقدامات فوری برای حمایت از اسرای فلسطینی را خواستار شدند که در اعتراض به بازداشت اداری خود اعتصاب غذا کرده اند.

بازداشت اداری که یکی از انواع بازداشت‌های ظالمانه فلسطینی‌ها به دست نیرو‌های صهیونیست است، اصطلاحی است که بر اساس آن رژیم صهیونیستی بدون اتهام و محاکمه، فلسطینی‌ها را برای مدتی نامحدود راهی زندان می‌کند.

مرکز مطالعات اسرای فلسطین چندی پیش اعلام کرد، در نیمه اول سال جاری میلادی، پنج هزار و ۲۶۰ نفر از فلسطینیان توسط نظامیان اشغالگر صهیونیستی بازداشت شده اند که از این تعداد ۸۸۰ نفر کودک هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتصاب غذای ۱۳ فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..