تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زخمی شدن ۲۰ فلسطینی در منطقه جبل صبیح

در پی حمله نظامیان صهیونیست

در پی حمله نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی به تظاهرکنندگان در منطقه جبل صبیح در جنوب نابلس ۲۰ فلسطینی زخمی شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، در پی حمله نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی به تظاهرکنندگان در منطقه جبل صبیح در جنوب نابلس که با گلوله‌های جنگی و نارنجک‌های دودزا صورت گرفت ۲۰ فلسطینی زخمی شدند.
هلال احمر فلسطین اعلام کرد در حمله نظامیان اشغالگر (صهیونیست) به تظاهر کنندگان فلسطینی در منطقه جبل صبیح ۲۰ فلسطینی زخمی شدند که از این بین ۵ تن مورد اصابت گلوله جنگی قرار گرفتند.
نیرو‌های اشغالگر اسرائیلی راهپیمایی فلسطینیان در اعتراض به شهرک سازی در شهرک بیتا و شهرک بیت دجن در شهر نابلس را نیز سرکوب کردند.

زخمی شدن دو نظامی صهیونیست

شبکه تلویزیونی المیادین در خبری دیگر گزارش داد، رسانه های اسرائیلی از زخمی شدن دو نظامی در درگیری با فلسطینیها نزدیک شهرک آفیاتارا در جبل صبیح خبر دادند.

در همین حال، خبرنگار خبرگزاری صداوسیما از فلسطین گزارش داد، اهالی منطقه بیتا در شمال کرانه باختری، امروز نماز جمعه را در مجاورت جبل صبیح که رژیم اشغالگر آنجا را مصادره و در آن شهرک صهیونیستی ایجاد کرده است، اقامه کردند. مسئولان رژیم اشغالگر علاوه بر ایجاد شهرک، بخش‌های زیادی از زمین‌های بیتا را مصادره کرده اند. اهالی بیتا برای دفاع از زمین‌های خود تا کنون سه شهید تقدیم کرده اند.
ده‌ها تن از اهالی منطقه بیتا در درگیری ها، با شلیک مستقیم نظامیان اشغالگران زخمی شدند، همچنین ده‌ها فلسطینی به علت استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شدند. فلسطینیان در مقابل حملات اشغالگران و اقدامات سرکوبگرانه آن‌ها بر مقاومت به عنوان گزینه اصلی برای مقابله با اشغالگران تاکید کردند.
خشونت و اقدامات سرکوبگرانه صهیونیست‌ها نمی‌تواند فلسطینیان را از مقابله با اشغالگران و شهرک نشینان باز دارد. آن‌ها بر مقاومت تا پاکسازی این سرزمین از لوث وجود شهرک نشینان تاکید می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زخمی شدن ۲۰ فلسطینی در منطقه جبل صبیح»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..