تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئو/ اولین صحبت های بهاره رهنما بعد از درگذشت پدرش!

بهاره رهنما از سال 71 تاکنون به فعالیت در عرصه بازیگری و کارگردانی می پردازد. بهاره رهنما کارگردان تئاتر دورهمی زنان شکسپیر بود. بهاره رهنما به تازگی پدرش را از دست داده است. پست ها و استوری های این روزهای بهاره رهنما حکایت از دلتنگی او برای پدرش دارد. بهاره رهنما در پیامی بعد از درگذشت پدرش و در حالی که کمی حالش بهتر شده است با مخاطبانش حرف زد.

ویدئویی که در ادامه می بینید جدیدترین صحبت های بهاره رهنما بازیگر زن معروف است که پدرش را به تازگی از دست داده است.

دلنوشته بهاره رهنما برای پدرش

بهاره رهنما که جمعه ۱۸ تیرماه سال جاری پدرش، علیرضا رهنما را از دست داد نوشت:

«پدرم، قهرمانم، تولد دوباره‌ات مبارک. برای ما همیشه زنده‌ای. علی‌یارت قهرمان من، به شکوفه‌ها، به باران برسان سلام ما را.

لطفا جهت شادی روح پدرم فاتحه و صلوات. سر بر شانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواند که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت به رقص درآیی.

بی‌شک پدرم سر بر شانه خدا داشت که چنین زیست و این چنین رفت.»

منبع : وقت صبح

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئو/ اولین صحبت های بهاره رهنما بعد از درگذشت پدرش!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..