تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قتل دختر 10 ماهه به دست مادر دیوانه + عکس

مادر قاتلی که با چاقو دختر 10 ماهه اش را سلاخی کرده بود به دست پلیس آمریکا بازداشت شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، متهم 35 ساله محکوم شده که با ضربات متعدد چاقو به بدن دختر 10 ماهه اش او را به قتل رسانده و دختر 8 ساله اش را زخمی و مجروح کرده است.

اطلاعات پلیس نشان می دهد که مردی با اداره پلیس تماس گرفت و مدعی شد که همسرش دو دخترشان را به مرگ تهدید کرده و جانشان در خطر است و با اعزام ماموران پلیس به خانه این زن جسد دختر 10 ماهه کشف و بدن نیمه جان دختر 8 ساله که در شرایط بحرانی قرار داشت به بیمارستان انتقال داده شد.

قتل نوزاد

گفتنی است که متهم تاکنون سخنی از انگیزه این رفتار جنون آمیزش به ماموران پلیس نگفته اما تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قتل دختر 10 ماهه به دست مادر دیوانه + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..