تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Mini Motorways v20210723 برای کامپیوتر – نسخه dududede

اولین رای باشید!

بازی Mini Motorways به معضل مشکلات ترافیکی خواهد پرداخت. شما در بازی جاده‌هایی را مشاهده خواهید کرد که توسط سازندگان ایجاد شده و باید توسعه آن را ادامه دهید. شهرهای مختلف جهان را با تمام جاده‌هایش می‌توانید توسعه داده و طوری آن‌ها را مدیریت کنید که ترافیک در آن‌ها بسیار روان باشد. اگر ایده‌های خاصی دارید و دوست دارید که آن را در دنیای مجازی پیاده سازی کنید، این بازی می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. جاده‌های موجود در بازی پویا بوده و ترسیم جالبی از آن‌ها از نظر گرافیکی صورت گرفته است. می‌توانید انواع مختلفی از بزرگراه‌ها، دور برگردان و المان‌های دیگر را هم داشته و از پالت‌های رنگی برای نشانه گذاری نقشه استفاده کنید.

Mini Motorways v20210723 PC-dududede

دانلود-بازی-Mini-Motorways

در بازی Mini Motorways موسیقی ناب و جذابی هم جریان دارد که با رشد شهر شما نواخته خواهد شد. می‌توانید در چالش‌های روزانه و هفتگی بازی شرکت کرده و در برابر بازیکنان دیگر، هنر خود را نشان دهید. طرح‌های خاصی از جاده‌ها برای هر شهر وجود دارد که نشان دهنده فرهنگ آن شهر است. می‌توانید تسلط کافی روی موضوعات پیدا کرده و طرح‌های خود را ارتقا دهید. ارتقا می‌تواند به شهر شما کمک کند که ترافیک روان‌تری را تجربه کرده و دچار پیچیدگی نشود. شما باید همه راه‌های منتهی به مناطق شهر را ایجاد کرده و اجازه ندهید که نقطه‌ای از قلم جا بیفتد. می‌توانید تحرک را در شهر همچنان برقرار نگه داشته و اجازه ندهید که شهر قفل شود. این کار در شهرهای بزرگ می‌تواند چالش بزرگی را برای شما ایجاد کند. شما باید روند ترافیک را برعهده گرفته و طراحی جدیدی را داشته باشید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Mini-Motorways تصاویر-بازی-Mini-Motorways تصاویر-بازی-Mini-Motorways تصاویر-بازی-Mini-Motorways تصاویر-بازی-Mini-Motorways تصاویر-بازی-Mini-Motorways info

Have you ever been stuck in traffic and wished you could do something to fix it?
In Mini Motorways, the city’s traffic problems are in your hands.

From the makers of Mini Metro, Mini Motorways is a game about drawing the roads that drive a growing city. Build a road network, one road at a time, to create a bustling metropolis. Redesign your city to keep the traffic flowing, and carefully manage upgrades to meet the changing demands. How long can you keep the cities of the world moving?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 SP1+

Processor: 2 GHz or faster processor

Graphics: Shader Model 4.0

DirectX: Version 10

Storage: 350 MB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Mini Motorways v20210723 برای کامپیوتر – نسخه dududede»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..