تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Orcs Must Die 3 برای کامپیوتر – نسخه CODEX

اولین رای باشید!

بازی Orcs Must Die 3 یک تجربه جذاب و غیر قابل تصور است که می‌توانید در سبک استراتژیک به سراغ آن بروید. می‌توانید آن را به صورت انفرادی یا با دوستان خود تجربه کنید. سلاح‌های متنوعی به شما داده شده است و می‌توانید بعد از مدت‌ها انتظار، سومین نسخه از آن را تجربه کنید. با پرش، سوزاندن دشمنان و هزاران المان مختلف، می‌توانید گیم پلی بازی را تجربه کرده و تجربه‌ای سرگرم کننده داشته باشید. این بازی بزرگ‌ترین ارتش اورک‌ها را در برابر شما قرار داده و می‌توانید با قدرت شلیک خود، در برابر مزاحمین نفرت انگیز قرار بگیرید. آن‌ها تحریک شده و می‌توانند ارتش شما را نصف کنند.

Orcs Must Die! 3 PC-CODEX + NetworkFix

دانلود-بازی-Orcs-Must-Die-3

در بازی Orcs Must Die 3 همان المان‌هایی را می‌بینیم که طرفداران از نسخه اول و دوم بازی به دنبالش بودند. اورک‌های بیشتر، تله‌های بیشتر، سلاح‌های بیشتر، قابلیت ارتقا بالاتر و هزاران المان بهتر به نسخه سوم بازی اضافه شده است و یقینا آن را دوست خواهید داشت. داستان جدیدی را در این بازی شاهد هستیم که ۲۰ سال بعد از نسخه دوم آن را روایت می‌کند و دنبال کردن آن هم برای هر طرفداری جذاب خواهد بود. شما می‌توانید سناریوهای مختلفی را در نبردها تجربه کرده و آن‌ها را در یک مقیاس گسترده‌تر به کار گیرید. می‌توانید با ارتش عظیم اورک‌ها، در خارج از جبهه‌های نبرد روبرو شده و آن‌ها را از دیوارهای خود به بیرون بیندازید.

در بازی Orcs Must Die 3 می‌توانید موج عظیمی از حمله اورک‌ها را مشاهده کنید. انبوهی از سلاح‌ها به شما کمک می‌کنند که به سادگی اورک‌ها را نابود کرده و از ماشین‌های نبرد استفاده کنید. می‌توانید مواد شیمیایی را به کار گرفته و نابودسازی اورک‌ها را بدون توقف ادامه دهید. گام‌های جدیدی در بخش کمپین برای شما فراهم شده است و می‌توانید از ابزارهایی غیر قابل تصور برای نابودی اورک‌ها استفاده کنید. بازی حالت جدیدی هم به نام Survive دارد که هیجان و سرعت بازی را به اوج خواهد رساند.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Orcs-Must-Die-3 تصاویر-بازی-Orcs-Must-Die-3 تصاویر-بازی-Orcs-Must-Die-3 تصاویر-بازی-Orcs-Must-Die-3 تصاویر-بازی-Orcs-Must-Die-3 تصاویر-بازی-Orcs-Must-Die-3 info

Orcs Must Die! 3 ushers orc-slaying mayhem to a previously unimaginable scale. Solo or with a friend by your side, arm yourself with a massive arsenal of traps and weapons. Slice, burn, toss and zap hordes of repugnant orcs in this long-awaited successor to the award-winning series.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7

Processor: Intel Core i5-2300 | AMD Ryzen 3 1200

Memory: 6 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 660, 2 GB | AMD Radeon HD 7870, 2 GB

Storage: 12 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-9600K | AMD Ryzen 5 3600X

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060, 3 GB | AMD Radeon RX Vega 64

Storage: 12 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. اگر می‌خواهید مشکلی در ایجاد Host برای Network LAN نداشته باشید، می‌توانید از کرک Network Fix استفاده کنید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Orcs Must Die 3 برای کامپیوتر – نسخه CODEX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..