تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی PEOPLEDOWN برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS

2 / 5 ( 1 امتیاز )

بازی PEOPLEDOWN برای آن دسته از علاقه مندانی است که علاقه فراوانی به بازی‌های اکشن و خشونت بار دارند. در این اثر می‌توانید خونریزی شدیدی را در شهر برقرار کرده و دشمنان خود را سریعا از میان بردارید. می‌توانید تجربه اکشن و جذابی را در این اثر تجربه کرده و داستان‌های جالبی را هم برای روایت داشته باشید. بازی از شرورهایی تشکیل یافته است که سخت حمله می‌کنند و تنها چاره شما، داشتن تمرکز و استفاده از سلاح‌هایی است که در برابر آن‌ها حرفی برای گفتن داشته باشید. محیط‌های متنوعی در بازی وجود دارد که تمامی نبردها در آن جریان دارد. می‌توانید به سراغ کارخانه، بانک و دفاتر کاری رفته و همه را نابود کنید.

PEOPLEDOWN PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-PEOPLEDOWN

در بازی PEOPLEDOWN خواهیم دید که حالت‌های مختلفی برای تجربه آن وجود دارد و می‌توانید مقاومت مردم را بشکنید. آن‌ها در برابر شما مقاومت نشان خواهند داد و همین هم می‌تواند روند کشتار شما را با مشکل روبرو کند. باید بتوانید پشت سر مردم قرار گرفته و بدون اینکه متوجه شوند، آن‌ها را از لبه تیغ عبور دهید. می‌توانید گروگان گیری کرده و دزدکی وارد خانه‌های مردم شوید. می‌توانید از گلوله‌هایی استفاده کنید که برد بیشتری دارند و شما را با سامورایی‌ها نیز می‌توانیم آشنا کنیم. آن‌ها سلاح‌های خاصی داشته‌اند و می‌توانید برای پیشروی بهتر از آن‌ها استفاده کنید.

بازی گرافیک ساده و کارتونی دارد و بیشتر، روی گیم پلی اعتیادآور خود استوار شده است. می‌توانید حرکت آهسته و مخفیانه هم در بازی داشته و سعی در در هم شکستن مقاومت آن‌ها داشته باشید. در ادامه می‌توانیم به مراحل پر تعداد آن اشاره کنیم که ساعت‌ها تجربه هیجان انگیز را به شما هدیه خواهد داد.

*/ ]]> تصاویر-بازی-PEOPLEDOWN تصاویر-بازی-PEOPLEDOWN تصاویر-بازی-PEOPLEDOWN تصاویر-بازی-PEOPLEDOWN تصاویر-بازی-PEOPLEDOWN تصاویر-بازی-PEOPLEDOWN info

Are you looking for a cruel slaughter game? “PEOPLEDOWN” is an action game where you become a cruel murderer and kill people. This game is for people who like villainous slaughter games.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows7, 8, 10

Processor: Intel Core i5

Memory: 2 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی PEOPLEDOWN برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..