تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح تعدیل و اصلاح قانون مهریه در مراحل نهایی در کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس

گروه اجتماعی: عضو کمیسیون قضائی و حقوق مجلس گفت: طرح تعدیل و اصلاح قانون مهریه در مراحل نهایی در کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس است.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به آخرین وضعیت طرح تعدیل و اصلاح قانون مهریه در کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: این طرح در کمیته مربوطه کمیسیون بررسی شد و در حال حاضر این کمیته گزارش نهایی خود را آماده کرده است.

وی افزود: گزارش کمیته مذکور در صحن کمیسیون مطرح خواهد شد و بعد از تصویب نهایی گزارش کمیسیون در خصوص این طرح در صحن مجلس مطرح و تصمیم نهایی در صحن مجلس گرفته خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به مشکلات مهریه در کشور تصریح کرد: مراجعات مکرر از مردم به ما نمایندگان مجلس می شود و درخواست دارند تا تکلیف این طرح در مجلس هر چه زودتر روشن شود.

حاجی دلیگانی گفت: مجلس انقلابی یازدهم به دنبال کاهش بار مشکلات مردم است و انشاله در این زمینه تصمیم درستی گرفته خواهد شد تا هم زنان به حق مهریه خود برسند و هم در حق مردان ظلمی نشود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح تعدیل و اصلاح قانون مهریه در مراحل نهایی در کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..