تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست اینستاگرام رهبری درباره خوزستان: دردآور است، خب ناراحتند

رهبر انقلاب فرمودند: چنانچه توصیه‌هایی که نسبت به آب خوزستان و فاضلاب اهواز می شد- که این همه تاکید شده برای فاضلاب اهواز و مسائل آب- مورد توجه قرار می‌گرفت حالا مسلماً این اشکلات را نداشتیم.

آفتاب‌‌نیوز :

صفحه منتسب به رهبر انقلاب در اینستاگرام بخشی از بیانات امروز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را در این صفحه منتشر کرده است.

در این پست اینستاگرام آمده است: واقعاً درد آور است که برای انسان‌هایی که انسان مشاهده بکند در استان خوزستان با این مردم وفاداری که در این استان هستند با این همه امکانات و استعدادهای طبیعی‌ای که در این استان وجود دارد با این همه کارخانه‌جاتی که در این استان وجود دارد، وضع مردم به جایی برسد که آنها را ناراضی کند و مسئله‌ی آبشان مسئله‌ی فاضلابشان آنها را ناراحت کند. خب حالا که مردم ناراحتی‌شأن را بروز دادند و اظهار کردند هیچ گله‌ای نمی‌شود از مردم داشت؛ خب ناراحتند.

اگر چنانچه توصیه‌هایی که نسبت به آب خوزستان و فاضلاب اهواز [شده بود] - که این همه تاکید شده برای فاضلاب اهواز و مسائل آب - مورد توجه قرار می‌گرفت حالا مسلماً این اشکلات را نداشتیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست اینستاگرام رهبری درباره خوزستان: دردآور است، خب ناراحتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..