تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیراندازی نظامیان جمهوری آذربایجان به مواضع نیروهای ارمنستان

ایروان

وزارت دفاع ارمنستان از تیراندازی نظامیان جمهوری آذربایجان بر روی نیرو‌های ارمنی مستقر در منطقه گقارگونیک خبر داد.

وزارت دفاع ارمنستان از تیراندازی سربازان جمهوری آذربایجان خبر دادبه گزارش سرویس بین الملل­ ­­خبرگزاری صدا و سیما از ایروان، وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری آذربایجان علیه نیرو‌های ارمنی آتش گشودند. در اطلاعیه وزارت دفاع ارمنستان آمده است: نظامیان جمهوری آذربایجان بر روی نیرو‌های مستقر در منطقه گقارگونیک آتش گشودند که با پاسخ نظامیان ارمنی مواجه شد. در این درگیری‌ها سه نفر از نیرو‌های ارمنی زخمی شده اند. ارمنستان می‌گوید چند ماه قبل نیرو‌های نظامی جمهوری آذربایجان در استان‌های "سیونیک" و " گقارگونیک" ارمنستان چند کیلومتر پیشروی کرده و در این مناطق مستقر شده اند.

جمهوری آذربایجان در جریان درگیری‌های نظامی ۴۴ روزه شش مهر ماه سال گذشته توانست سرزمین‌های خود را از اشغال نیرو‌های ارمنستان در قره باغ آزاد کند. این درگیری‌های نظامی ۲۰ آبان ماه سال گذشته با امضای بیانیه سه جانبه روسای جمهوری آذربایجان، روسیه و نخست وزیر ارمنستان پایان یافت، اما بعد از این مدت اکنون اختلافات تازه‌ای بین دو طرف بر سر ایجاد کریدور در منطقه مورد اشاره پدید آمده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیراندازی نظامیان جمهوری آذربایجان به مواضع نیروهای ارمنستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..